Päättämättömyyttä, tiä sitte mitä tässä tekkee

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Pomo soitti 20min sitte että nyt tarttis tulla töihin. Olen siis saikulla oikeastaan jatkuvasti mutta olen luvannu tulla jos minua tarttee. Kuulosti vieläpä oikein hätääntyneeltä. Aloin sitte laittaa kamppeita kasaan ja suunnitella lähtöä, ajomatkaaki kumminki sen tunnin verran. Puhelin soi, eipä tarttekkaan tulla. Huokasin tyytyväisenä ja lähin takas omiin hommiin mankelin ääreen ko puhelin soi taas. Voinko sittekki tulla töihin. Joo joo, varmistin vielä että varmastikko nyt tulen, oli varma että nyt tarvii tulla.
Taas mie alan valmistautua lähtöön nii tullee tekstiviesti että ei tarvikaan ainakaan vielä tulla, hän soittaa sitte ko on aika. :xmas:

Nyt sitte ootellaan... :kieh: Eikä viitti niin mittään ihmeellistä alkaa tekemään ko tiä koska se soitto tullee. :headwall:

Voitko oikeasti tehdä sairaslomalla töitä? Vai onko sinulla soviteltus-loma? Kela voi perua sairasloman, kun katsoo työkykyiseksi. Ts. et saa sairaspäivärahaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Hoitoalalla itekkin:
Hoitoalalla. Miten ne vakuutukset tioimii jos jotain sattuu ja olet saikulla. Ei kuulosta hyvältä.

Jos on lääkärin kirjoittamaa sairaslomaa niin mun käsityksen mukaan vakuutus ei korvaa jos jotain sattuu töissä. Pitäisi pyytää lääkäriä kirjoittamaan toinen saikkulappu jossa se siis loppuu! :) Näin ainakin mulle lekuri sanoi viime kesänä, en sitten tiiä onko tämäkin jotenkin paikka kohtaista.

Yhteistyössä