O
"ooo"
Vieras
No ensinnäkin sun kannattaa nyt vauva-aikana mennä AINA nukkumaan yhtäaikaa vauvan kanssa. Eli jos se illalla nukahtaa vaikka klo 20.30 niin sinä meet heti samantien nukkumaan etkä jää kukkumaan. Itselläni on ollu huonosti nukkuvia vauvoja ja jos ei ois aina noudattanu tuota linjaa vauva-aikana niin oisin ollu ihan hajalla. Toiseksi ota vauva viereesi nukkumaan, sun ei tarvi nousta mihinkään yön aikana. KOlmanneksi mikset anna sen olla tissillä aina kun se herää? Jos imetät omassa sängyssäsi maaten niin se on kuitenkin helpompaa kuin kanniskella vauvaa pitkin asuntoa. Siis en tiiä toimisiko asiat näin teillä mutta näiden kolmen vinkin avulla itse oon pysyny tolpillani vaikka mulla on ollu sellasia vauvoja jotka herättää tunnin välein kaikki yöt.
Miehesi käytökseen puuttumatta, niin peesaan kyllä tätä. Kaikista ohjeista huolimatta, miten vauva pitäisi nukuttaa omaan sänkyynä, niin vauva viereen vaan. Ja imetät aina kun on tarve, anna vaikka nukkua tissi suussa. Unikouluja ja muita ehtii myöhemminkin. Ja mies sohvalle nukkumaan, varsinkin jos on viihteellä ollut.