Tunti ilman lapsia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piika-äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Piika-äiti

Aktiivinen jäsen
31.12.2006
3 723
0
36
Vauva on siis 3 kk ja olin ensimmäisen kerran synnytyksen jälkeen liikkeellä tunnin verran (kaupassa ja kampaajalla) ilman taaperoa ja vauvaa. Olo oli todella vajavainen ja puolikas, tuntui että piti koko ajan tarkistaa missä vauva, missä taapero, missä vauva, missä taapero...

Olin suunnattoman helpottunut kun pääsin kotiin ja sain vauvan syliin ja taaperon roikkumaan helmaan. Omituista on äitiys.

Toisenlaisiakin tapauksia on. Muuan tuore äiti vei vauvansa näytille työpaikalle ja siellä kehottivat häntä menemään rauhassa kauppaan: he kyllä vahtisivat vauvaa sen aikaa. Kiitollisena äiti kiiruhti kauppaan ja seisoi jo kauppakassien kanssa lauttarannassa, kun muisti, että jotain tärkeää oli unohtua... ja haki vauvansa työpaikalta.

Näin juuri, näin juuri :)))) Kyllä äiti äidin tuntee:)
Eikä tule helpottamaan vielä vuosiin välttämättä, mulla on vaikeuksia olla päivääkään erossa vaikka lapset jo 2 ja 3v:)

Olenkohan jotenkin outo kun minulle EI tule tuota oloa? Samanikäinen vauva siis kuin ap:lla.. ei tule mitään tarvetta palata kotiin, en ikävöi tai mieti vauvaa YHTÄÄN kun pääsen hetkeksi pois ja saan omaa aikaa..

Yhteistyössä