Pahan mokan tein...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ne tietää jotka tietää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

ne tietää jotka tietää

Vieras
Kyselin täältä neuvoa yhteen ikävään juttuun ja sain tukea puolelleni ihan kivasti.

No... nyt minusta sitten puhellaan todella kivoja juttuja ympäri kaupunkia ja jopa mun työkaverit on kuulleet minusta kerrottuja juttuja.

Minä olen se hullu, lastenhakkaaja ja huutaja. Toisessa osapuolessa ei liene vikaa ollenkaan, joten siksi hän noin suivaantui mun kirjoituksesta. Tosiasiassa kumpikaan osapuoli ei ole viaton, mutta sehän ei merkkaa mitään. Vaan se merkkaa, mitä MINÄ tein.
On todella hienoa, että ihmiset (tän kaupungin äiti-ihmiset) viitsii nähdä niin paljon vaivaa, että kuuluttaa asioita ympäri kaupunkia. Heille pitäis antaa joku ansiomitali, kun nyt kaikki "TIETÄÄ" millainen hullu sekopää-äiti mä olen...

Hitto mua niin kaduttaa, että ikimaailmassa tänne palstalle olen eksynyt. Sitä on vaan niin sinisilmäinen, ettei voi käsittää jonkun olevan noin ilkeä. Mutta pakkohan se on uskoa.
Taitaa olla niin, että kaikki äiti-ihmiset puolustaa toisiaan missä tilanteessa hyväsä, vaikka eivät edes tiedä asian koko totuutta? Miksi? Eikö ensin pitäis varmistua siitä, että asia on edes jossain määrin totta? Onko äidit joku yhtenäinen ryhmä, jolla on oikeus mustamaalata toisia ympäriinsä?

Tää oikeasti vaikuttaa mun koko elämään, koska asun suht pienessä kaupungissa. Työpaikkaa myöden ihmiset kyselee multa, että "olenko mä ihan kunnossa" jne. Hienoa!!

Kun olis vaan osannut ymmärtää mikä mua oli vastassa... Tyhmyydestä siis todellakin sakotetaan ja rankalla kädellä.

Mä olen ollut jo pitkään sitä mieltä että ihmiset saisivat hommata itselleen oman elämän ja jättää muut rauhaan.Mä inhoan kun puhutaan asioista niin kun jotain tietäisivät mikään ei ole pahempaa kun että ihmiset luulevat tietävänsä kaiken eivätkä oikeasti tiedä mitään mistään.Mä olen pettänyt mun miestä niiiin monta kertaa etten ole laskuissa pysynyt mukana olen jopa pettänyt sitä niin että ollaan oltu miehen kanssa kotona muksun kanssa ja silti olen ollut kahessa paikassa yhtä aikaa jne..jne...Toi on todella ärsyttävää ja en ymmärrä miten joku ihminen saa nautintoa siitä että valehtelee toisesta ihmisestä pitkin kaupunkia ja että saa muille ihmisille vaikeusia ja pahanmielen :o :ashamed:

no miksi te kerrotte kovin henkilökohtaisia asioita itsestänne? ei nimiä, asuinpaikkaa, työpaikkaa jne. nyt noin vain selville saa, kyllä ne tiedot pitää ensin itse kertoa..

Alkuperäinen kirjoittaja harald haaraparta:
mihin tämä nyt liittyy??

Erääseen juttuun noin kuukaus sitten. Kyselin neuvoa/mielipiteitä yhdestä tilanteesta ja siitä suivaantuneena tämä "syytetty" äiti vetäs pari kiloa hernettä nenään, päätti että mä olen kaikkeen syyllinen ja nyt juttelee kivoja ympäri kaupunkia muistaen mainita vaan sen millainen hullu MINÄ olen...

(lukee varmaan tämänKIN viestin, joten terveisiä vaan)

Olet kysellyt vinkkiä siis toisen asioihin ja tämä perhe on saanut tietää, että sinä olit asialla? Aika paljon olet kertonut, jos ovat osanneet juuri sinuun yhdistää..

Yhteistyössä