M
mietin näitä
Vieras
Mikä on pahin juttu minkä tiedät naisen miehelle tehneen. Voi olla jonkun tuttusi tekemä tai itse olet tehnyt?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No mä tiedän yhden naisen, joka tappoi miehensä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No mä tiedän yhden naisen, joka tappoi miehensä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No mä tiedän yhden naisen, joka tappoi miehensä.
ja minusta tämä on pahinta, mitä toiselle ihmiselle voi tehdä...
Alkuperäinen kirjoittaja kat:Jätti pillerit salaa pois ja tuli raskaaksi..
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja kat:Jätti pillerit salaa pois ja tuli raskaaksi..
sama
Alkuperäinen kirjoittaja kat:Jätti pillerit salaa pois ja tuli raskaaksi. Ei ihme että parisuhde kariutui, puhe oli ollut ettei lasta hankita vielä muutamaan vuoteen.
Alkuperäinen kirjoittaja kuku:eikös se yksi nainen leikannut ukolta kullin pois ja heittänyt sen auton ikkunasta ulos...
Alkuperäinen kirjoittaja kat:Jätti pillerit salaa pois ja tuli raskaaksi. Ei ihme että parisuhde kariutui, puhe oli ollut ettei lasta hankita vielä muutamaan vuoteen.
Alkuperäinen kirjoittaja mä tiedän kans:Alkuperäinen kirjoittaja kat:Jätti pillerit salaa pois ja tuli raskaaksi. Ei ihme että parisuhde kariutui, puhe oli ollut ettei lasta hankita vielä muutamaan vuoteen.
Mä tiedän yhen, joka tuli salaa raskaaksi entiselle avokilleen. Tietenkään ei sitä myöntänyt eksälleen, vaan esitti viatonta uhria. Nämä kai muuttivat yhteenkin joskus myöhemmin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuttavani kontrolloi miestään niin ettei tämä pääse mihinkään illanviettoihin yms, hänellä ei ole mitään vapautta tehdä mitään ilman vaimoaan. Täysin tossun alla koko mies. Ei varmasti pahin esimerkki, mutta varmasti miehen kärsimys kestää eroon saakka.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuttavani kontrolloi miestään niin ettei tämä pääse mihinkään illanviettoihin yms, hänellä ei ole mitään vapautta tehdä mitään ilman vaimoaan. Täysin tossun alla koko mies. Ei varmasti pahin esimerkki, mutta varmasti miehen kärsimys kestää eroon saakka.
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuttavani kontrolloi miestään niin ettei tämä pääse mihinkään illanviettoihin yms, hänellä ei ole mitään vapautta tehdä mitään ilman vaimoaan. Täysin tossun alla koko mies. Ei varmasti pahin esimerkki, mutta varmasti miehen kärsimys kestää eroon saakka.
se varma olen minä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja kat:Jätti pillerit salaa pois ja tuli raskaaksi..
sama
ja sama kans täällä