pahin juttu minkä nainen miehelle tehnyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietin näitä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No mä tiedän yhden naisen, joka tappoi miehensä.

ja minusta tämä on pahinta, mitä toiselle ihmiselle voi tehdä...

Minun mielestä jossain kohtaa oikeutettua. Ja "tappajan" tunnen minäkin, mutta tunsin myös sen miehen (ikäväkseni).

noitahan löytyy nainen hankkiutui paksuksi pitääkseen miehen itsellään. Oli väittänyt syövänsä pillereitä. Erohan siitä tuli. Mies tapaa pitkin hampain lastaan tosin harvoi. Naista mies ei halua nähdä ollenkaa eikä olla yhteydessä ollenkaan. Kuulemma sen ämmän temppu oli viimeinen niitti. Mies oli sanonut ettei halua lapsia..noh sitä saa mitä tilaa:)
Niin eräs naikkonen oli saanut rahaa, että pitäisi maksaa vuokra mies oli pidemmällä työmatkalla. Noh kuinkas sitten kävikään. Mitään vuokria ei ollut maksettu, kotiin oli ilmestynyt uusia huonekaluja.
Yksi naikkonen väitti olevansa töissä yövuorossa..tuli sitten 4 aikoihin kotiin kännissä...
Eräs mies seurusteli erään naisen kanssa mutta pani toisen naisen paksuksi. Yksi mies kavalsi naiseltaan ties kuinka monta tonnia onhan näitä.

Alkuperäinen kirjoittaja kat:
Jätti pillerit salaa pois ja tuli raskaaksi. Ei ihme että parisuhde kariutui, puhe oli ollut ettei lasta hankita vielä muutamaan vuoteen.

Mä tiedän yhen, joka tuli salaa raskaaksi entiselle avokilleen. Tietenkään ei sitä myöntänyt eksälleen, vaan esitti viatonta uhria. Nämä kai muuttivat yhteenkin joskus myöhemmin.

Tiedänpä tapauksen, jossa nainen on valehdellut lasten aikuisikään asti tietoisesti miehelleen lasten isyydestä. Suhde oikeaan isään oli koko avioliiton ajan, mutta tää aviomies oli varakkaampi maksamaan elareita...

Jätti pillerit salaa pois ja tuli raskaaksi. Ei ihme että parisuhde kariutui, puhe oli ollut ettei lasta hankita vielä muutamaan vuoteen.

Mä tiedän tällaisen myös niin, ettei nainen edes tiennyt kenen lapsi on, kun petti miestään parin miehen kanssa. Paransi mahdollisuuksiaan saada lapsi. Ainahan omalle miehelle voi väittää sen olevan isä.

Alkuperäinen kirjoittaja mä tiedän kans:

Mä tiedän yhen, joka tuli salaa raskaaksi entiselle avokilleen. Tietenkään ei sitä myöntänyt eksälleen, vaan esitti viatonta uhria. Nämä kai muuttivat yhteenkin joskus myöhemmin.

Tää on myös paha, koska jos mies haluaa asua ja elää arkea lapsen kanssa, niin on pakko ottaa lapsen äiti myös (paitsi jos äiti jättää lapsensa kokonaan isälleen).

Parisuhteessa kuitenkin molemmat osapuolet haluvat elää toistensa kanssa vaikka mies ei lasta vielä haluaisikaan. Vaikka ei parisuhde tuota toimintaa oikeammaksi tee.

Pystyykö mies kuitenkaan koskaan uskomaan, että lapsi oli vahinko (kun moni nainen kuitenkin tekee tuon tahalteen) vai jääkö se takaraivoon ja katkeroittaa.

Tuttavani kontrolloi miestään niin ettei tämä pääse mihinkään illanviettoihin yms, hänellä ei ole mitään vapautta tehdä mitään ilman vaimoaan. Täysin tossun alla koko mies. Ei varmasti pahin esimerkki, mutta varmasti miehen kärsimys kestää eroon saakka.

Tuttavani kontrolloi miestään niin ettei tämä pääse mihinkään illanviettoihin yms, hänellä ei ole mitään vapautta tehdä mitään ilman vaimoaan. Täysin tossun alla koko mies. Ei varmasti pahin esimerkki, mutta varmasti miehen kärsimys kestää eroon saakka.

se varma olen minä :D

Tämä on usein myös miesten näkemys; jos mies ei halua lähteä aina illanviettoihin, silloin on automaattisesti tossun alla, sillä kaikkienhan kuuluu käydä ryyppäämässä aina tietyin väliajoin. :whistle:

mulla on kans yks tällainen naispuolinen kaveri. Musta on aivan kamalaa katsoa sitä tilannetta! Mies on vieläpä työttömänä ollut nyt puoli vuotta, viettää kaiken aikansa kotona lapsen ja äidin kans. Äiti on joku ihme kotihiiri, ei jaksa edes kaupassa käydä, mies palvelee. Ja vaimo on pakottanut miehen lopettaan sille rakkaan harrastuksen ihan kokonaan, nimittäin rata-ampumisen, koska vaimo ei hyväksy aseita. Niillä tuli kolmannen asteen kriisi kerran suhteeseen kun mies oli salaa lähteny ampumaan. Ja toisen kerran vastaava tuli kun mies oli erehtynyt vaimon veljen kans kaljalle ja puhunut siellä jollekin väärälle ihmiselle. Ei oo sen jälkeen päässy baariin. Kutsuttiin tää pari kerran meille illanistujaisiin, mut eivät tulleet.

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:

se varma olen minä :D

No tietysti sinä ;)

Yhteistyössä