Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tulee kyllä joskus kiroiltua. Se on huono tapani ja pyydän anteeksi lapsilta. En kohdista kiroilua lapsiin suoraan vaan esim. yksin ättäröin että voi perkele että menee hermot kohta.
Lapsia en hauku tai säti, koetan aina puhua ja selittää miksi jotain ei saa tehdä tai miksi näin ja näin tulisi toimia. Olen minä niitä joskus hankalaksi sanonut.
Paha tapani on myös joskus pitkän vänkäyksen jälkeen nostaa kädet ilmaan ja sanoa että "Tehkää ihan just niin kun tykkäätte, minä en jaksa enää". Sitten pakenen hetkeksi paikalta, lapset toljottavat toisiaan miettien että eikö se tosiaan enää jaksa tätä kiukuttelua ja kun kohta palaan niin ovatkin kiltisti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja määää;29210082:No kerran kissa oli oksentanut matolle, luulin ettei lapset kuule. Huusin kissalle "saatanan katti mä vielä tapan sut" eiköhän nää kaks pikkutyttöö kuullu ja juoksi itkien kissan perässä, älä äiti tapa sitä...
Niin, lasten KUULLEN tulee riideltyä miehen kanssa, yritän vähentää sitä.
Ja koskaan en hauku lapsille isäänsä mutta parin viikon sisään on tullut sekin tehtyä, puhisin koululaiselle siitä kun mun mies aina unohtaa sovitut aikataulut.
Alkuperäinen kirjoittaja määää;29210082:No kerran kissa oli oksentanut matolle, luulin ettei lapset kuule. Huusin kissalle "saatanan katti mä vielä tapan sut" eiköhän nää kaks pikkutyttöö kuullu ja juoksi itkien kissan perässä, älä äiti tapa sitä...
Mulle kävi kans sama paha.![]()
Miehellä jäi ruuvilajitelmalaatikoita yms. pyörimään pitkäks aikaa olohuoneen lattialle.
No minä imuroidessa kiukkusin että hittooko noi tossa pyörii vieläkin, sais perhanan ukko kerätä romunsa pois tuosta.!
Illalla tyttö kävi kysymässä isiltä topakasti että "koskas meinaat ukko kerätä romus pois tuolta lattialta."![]()
Yksi mikä nyt tulee mieleen, niin joskus lapsen ollessa vauva (n. 9kk) sanoin hänelle väsyneenä kitinään, että "voitko sä edes joskus olla hiljaa, noi sun jutut on niin vitun paskoja".