Pahinta mitä sinulle on sanottu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saarasimeoni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En ajatellu muutakuin että lyön turpaan, niin vittuuntunut haukkumiseensa olin. Enkä olisi kannellut mihinkään jos olisi takaisin lyönyt. Itsehän aloitin.
Mieheni on muuten pyytänyt käytöstään anteeksi, ja katuu kielenkäyttöään. Minäkin toivon että jäisi viimeiseksi kerraksi, vaikka nyt kyllä naurattaa. On se varmaan ollut näky, olen miestäni kolmisenkymmentä senttiä lyhyempi :D

Alkuperäinen kirjoittaja Periaatteessa väkiv...:
En ajatellu muutakuin että lyön turpaan, niin vittuuntunut haukkumiseensa olin. Enkä olisi kannellut mihinkään jos olisi takaisin lyönyt. Itsehän aloitin.
Mieheni on muuten pyytänyt käytöstään anteeksi, ja katuu kielenkäyttöään. Minäkin toivon että jäisi viimeiseksi kerraksi, vaikka nyt kyllä naurattaa. On se varmaan ollut näky, olen miestäni kolmisenkymmentä senttiä lyhyempi :D

Mitäs kentelemista sulla olisi ollutkaan? Mieshän olisi toiminut vain itsepuolustukseksi jos olisi lyönyt takaisin. Laki on laki ja se ei tunne käsitettä että pienempi saisi lyödä isompaa. Olisipa mieheltä vaikka niska murtunut ja olisi halvaantunut, niin olisi varmasti tajunnut nostaa syytteen anteeksipyytelemisen sijasta.

Alkuperäinen kirjoittaja tasa-arvo:
Yleensä se on toisinpäin. Akka nalkuttaa ja motkottaa minkä kerkeää ja sitten mies antaa sille turpaan, ihan oikeutetusti.

No just joo. Et se on oikeutettua, jos mies antaa turpaan motkottavalle akalle, mut jos naisessa on sen verran munaa et tekee saman, niin nousee kauhea älämölö.

"Periaatteessa väkivaltaa vastaan": en minäkään väkivaltaa puolustele, mut ihan oikein teit, jos kerran sait sen turvan tukkoon. : )

Olen muutaman kilon ylipainoinen. Yksi ilta sanoin miehelle, että mulla olis vielä nälkä. Mies sanoi että eikö sullakin tota vararavintoa ole ihan tarpeeksi vai oletko raskaana? Repi sitten vielä "vyötärömakkaraani" kuin kruunatakseen kaiken. Loukkaannuin tuosta koska itse en sanoisi hänelle mitään vastaavaa vaikka hän on myös jonkin verran ylipainoinen ja taistellut kilojensa kanssa.

Aloin mököttämään ja mies lähti sitten menemään kun ei ymmärtänyt mitä pahaa hän muka oli sanonut. Kehtasi vielä loukkaantua kun suutuin?? Minusta tuo vain oli törkeetä, koska yleensä sitä sanoo jotain tuollaista vain jos niin tosiaan ajatelee. Minäkin voin ajatella kaikenlaista mutta en koskaan sanoisi mitään vastaavaa. Sitä paitsi minua ei haittaa pätkän vertaa jos jollakulla on muutama kilo sinne tai tänne. So what? On sitä maailmassa suurempiakin murheita.

Meillä toi on melkein jokapäiväistä kuittailua, puolin ja toisin. Tiedän toki että vararengas vyötäröltä löytyy, ja ukkokin varmaan tietää omat "miinuksensa", jos niitä nyt sellaisiksi voi sanoa. Siksi en siitä loukkaannu.
Tosin, jos huomaisin hänen tosissaan tarkkailevan syömisiäni tai huomauttelevan lihaisasta olemuksesta, voisin polttaa päreeni.

Pahinta on ehkä ollut "v***n hullu" joskus ammoisina aikoina, ex- mieheltä. Huudettu kiihkeän riidan tuoksinassa, mutta sattui, kun olin juuri toipumassa masennuksesta. Ei kyllä ollut siihen liittyen edes huudettu, mutta osui silti turhan lähelle. Mies ei kai edes tajunnut yhteyttä. Ei kyllä tajunnut muutakaan, joten ex nykyään.

Olin 15-vuotias, kun kateltiin exän kaa telkkaa ja hän katseli jotain lauluja-typyä ja totes et:"Voisikko mennä vaik johki kauneusleikkaukseen, et näyttäisit kans tolta?" Siit on jo pitkälti yli 10 vuotta, mut muistan sen edelleen. Pahinta oli et olin niin ujo et naureskelin vaan.

Yhteistyössä