PAHINTA, MITÄ SULLE ON KOSKAAN TEHTY?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Elina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Elina

Vieras
Minulla: 5-vuotinen suhde päättyi eroon, kun sain tietää että tämä "elämäni rakkaus" oli pettänyt minua usean vuoden ajan usean eri naisen kanssa. En ollut huomannut valehtelua, tms. Minulla oli muutenkin vaikeaa, mies tiesi sen ja jätti silti yksin ja teki miten teki.

no tää ei ehkä oo ihan noin paha kuin nuo teän jutut, mutta mulle sattu aika syvälle tää: oltiin ylä asteella, seiskalla, ja ekaa köksän tuntia ooteltiin alkavaks ..ooteltiin siis siinä luokan ulkopuolella. no, mun sillonen paras, ihanin ystävä poika (oli ollu vähän ihastusta puolin ja toisin ilmassa koko kesän jne jne..) oli siinä vähän matkan päässä, ja siihen tuli sitten muuan toinenki poika, kutsutaan häntä vaikkapa X ja tätä mun ystävä poikaa H:ksi.. no X osotti mua ja kysy H:lta "onko TUOKI tässä ryhmässä"
H:"on..."
X:" voi vittu.."
ja sitte nauraa käkättivät siinä..
ja omituisinta tässä on se ettei tämä tyyppi X ole koskaan ikinä, milloinkaan jutellu mun kans! ei olla oltu missään tekemisissä, eli se ei voinu etes tuntea mua!! ja silti jotku tietyt tyypit (just tää tyyppi X, ja ne sen kaverit ja tutut) oli just tollasia viddumaisia mulle koko koulu ajan! enkä siis tähän päivään mennessä oo saanu tietää, mitä varten ne oli sellasia kuin oli..en ollu mitenkää siis erityisemmin koulukiusattu, vain näitten tyyppien taholta! mulla oli paljon kavereita ja sellasia tuttuja joiden kans tultiin juttuun.
mutta pointti tässä oli siis se että tää mun sillonen ihastus/rakkaus meni sit sen X:n mukaan tähän vittuilu osastolle.. ja vasta vähän ennen sitä oltiin oltu niinku paita ja peppu; koko ajan yhessä ja ihastuksissaan.. :(

Se, että vanhempani eivät ymmärtäneet lastensa parasta ja eronneet silloin kun olin 10 vaan silloin kun olin 28... Järjestivät tuona väliin jäävänä aikana kolmelle tytölleen niin kiinnostavan mallin parisuhteeseen ja elämään yleensä, että jälkiä paikataan vieläkin toisinaan.

Piika-äiti

sanoisin näin että pahinta mitä tapahtui oli isän kuolema mutta pahinta mitä mulle on tehty oli jättää mut täysin yksin sen jälkeen.ei keskutelu apua eikä muutakaan,olin 9vuotias..

Kaikki mitä exä on tehnyt. Muutamana esimerkkinä pettäminen, mun asunnossa riehuminen, henkinen ja fyysinen väkivalta, mun henk.koht. päiväkirjojen ja kirjeiden lukeminen ja niiden asioiden levittely. Mun ja miehen "vainoaminen" ja viimeisimpänä tempauksena se että väitti olevansa tyttömme isä. Tossa noin niinkun muutama!

Oma äitini oli antamassa mua sellaiselle perhepäivähoitajalle jossa olin pienenä hoidossa monta vuotta.He eivät saaneet lapsia....varmaankin kossupullosta olis myynyt... |O

Mun isoäitini kerran lipsautti tän asian,itse en muista tapahtunutta ollenkaan.

Multa oli kysytty haluanko muuttaa ******** luokse,johon olin vastannut että en.

Ihania lapsuusjuttuja taas kerran.

Isäni itsemurha yli kolmekymmentä vuotta sitten. Olin silloin pieni ekaluokkalainen. Nyt kun ajttelen omia lapsiani koulunsa aloittavina, niin en voi käsittää, miten voi omat lapsensa jättää tuolla tavalla.

Silloin ei tosiaankaan ollut ainakaan mulle mitäään terapioita, vaan asia käsiteltiin niin, että kun siitä ei lasten kuullen puhuttu, niin lapsi unohtaisi!

Olen koko ikäni kärsinyt asiasta. Päällisin puolin kaikki on kunnossa, mutta kun joku asia mättää, niin helposti suren taas isääni. Ja varmasti on vaikuttanut kaikkiin ihmissuhteisiinkin asia. Jotenkin aina luulen ettei minusta oikeasti kukaan ihminen voi välittää. Vaikkakin tuttuja mulla on hirveästi, niin itse en oikein osaa luottaa keneenkään. En edes aviomieheeni vaikka olemme olleet 20 vuotta naimisissa.

x herätti yöllä ja laitto veitsen kurkulle ja pakotti keittää pottuja
x ajo autolla pikku titä kauheeta vauhtia ja huusi että tappaa meiät
x varasti lastenvaunut hakkaamalla mua, siis vei ne mun käsistä poika oli ihan pieni
siitä on nyt 9vuotta

Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:
lasten isä jätti minut kun odotin kuopusta.paras kaverini joka oli myös esikoisen kummi alkoi seurustelemaan tämän lasteni isän kanssa.se sattui.

Ei voi ymmärtää miten mies on yhdessä hetkessä suunnittelemassa yhteistä tulevaisuutta ja vaikuttaa onnelliselta tulevan vauvan johdosta... ja toisessa hetkessä hän sitten ilmoittaa ettei halua jatkaa yhdessä. Ja sitten pian selviää että lähes heti eron jälkeen muuttanut yhteen ystäväni, vanhimman muksun kummin kanssa. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:
Se, että vanhempani eivät ymmärtäneet lastensa parasta ja eronneet silloin kun olin 10 vaan silloin kun olin 28... Järjestivät tuona väliin jäävänä aikana kolmelle tytölleen niin kiinnostavan mallin parisuhteeseen ja elämään yleensä, että jälkiä paikataan vieläkin toisinaan.

Piika-äiti

Vähän samanlainen kokemus juu... ja se on se mikä on aloittanut mulla tän vieläkin olemassaolevan ahdistuksen.

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Dreamy:
Oma äitini oli antamassa mua sellaiselle perhepäivähoitajalle jossa olin pienenä hoidossa monta vuotta.He eivät saaneet lapsia....varmaankin kossupullosta olis myynyt... |O

Mun isoäitini kerran lipsautti tän asian,itse en muista tapahtunutta ollenkaan.

Multa oli kysytty haluanko muuttaa ******** luokse,johon olin vastannut että en.

Ihania lapsuusjuttuja taas kerran.

:o No on tuokin nyt taas! Ihmeellisiä "vanhempia" sitä maa päällään kantaa!

isäni jätti äitini ennen syntymääni. tapasin isäni 13vuotiaana ja tuolloin hän vakuutteli minulle että haluaa tutustua minuun ja haluaa minut luokseen usein käymään ja haluaa että kuulun hänen perheeseensä. sitten äitini sanoi kerran että ei pysty joka viikonloppu kustantamaan mun junalippuja isän luo niin isä sanoi että ei sitten tartte tulla ollenkaan. mulle ei soittanut eikä mitään,se oli vaan kerrasta poikki.

Äiti on vähätellyt mua koko elämäni ajan, ihan kuin olisin jotenkin viallinen...
Aina kun kerron jostain mistä haaveilen, tulee kommenttia tyyliin "se on vaikeaa" "mistäs rahat" "en kyllä ikinä usko että pystyt sellaiseen", tms... aina negatiivistä, ei koskaan kannustavaa. :(
Jokainen seurustelusuhteeni yhtä lukuunottamatta on ollut jollain tapaa huono ja vääränlainen. Tämä yksi pahoinpiteli minua, mutta hän oli "hyvästä" perheestä. Äiti yhä haaveilee minun ja exän häistä yhdessä exän äidin kanssa, vaikka olen naimisissa ja on lapsia. Jokainen neljästä muksusta on ollut mummolle ei toivottu. Kotimme on huono ja vääränlainen, lapsia ja kotia en osaa hoitaa.... tässä muutama esimerkki jatkuvasta henkisestä väkivallasta mitä äiti harrastaa. Monet kerrat olen itkenyt miksen kelpaa, miksi aina mollataan - niin eihän hän mollaa, kun vain sanoo niinkuin asiat ovat. :o

Yhteistyössä