Pahoinpitely kotona ja raskaana :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tuula

Vieras
Hei!

Imuroin pari viikoa sitten kotona ja mieheni katsoi lätkää, hän suutui imurin äänestä kuin imuroin tv:n edessä. Hän oli juonut kavereidensä kanssa baarissa ennen ottelua. Hän huusi minulle "nyt riittää!" ja otti minulta pölynimurin putken ja paihoinpiteli minua sillä :/ Tämän jälkeen hän harrasti seksiä kanssani väkisin ilman kondomia vaikka hän tiesi että en syö ehkäisylääkkeittä.. Nyt olen mustelmilla ja raskaana pitäisikö minun ilmoittaa poliisille? Kun mieltä painaa ja haluan että hän on mukanani lapsen elämässä.

Auttakaa!

Mieheni on hirveän iso ja agressiivinen joten en usko että se olisi viisasta.. Kerran hän kävi naapurin kimppuun vesurilla ja joutui tästä vankilaan kolme miestä yritti tulla väliin mutta hän suuttu niilekkin ja pahoinpiteli heidät, tästä on aikaa noin 10 vuotta mutta hän on vieläkin samanlainen

Nyt pakkaat tavarasi ja lähdet sieltä pois HETI. Mene vaikka turvakotiin aluksi, jos ei muuta paikkaa ole, mutta lähde heti.

Ja seuraavaksi haet poliisilta lähestymiskiellon miehellesi.

Ja sitten kun olet päässyt pois tuon miehen luota, niin mietit rauhassa mitä haluat tehdä raskauden suhteen.

Mutta älä oikeasti jää miettimään vaan lähde HETI. Kenenkään ei pitäisi joutua sietämään tuollaista käytöstä.