Pahoinvointi!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Marile
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Marile

Vieras
Hei!

Koska teillä on alkanut pahoinvointi + oksentelu hoidoilla plussanneet?

Itselläni menossa nyt raskausviikko 5 ja välillä vain lievää öklötystä.
Välillä tuntuu että alkio on kuollut, kun oireet ovat niin lieviä.

Muita oireita mulla on: Rinnat hieman kipeät, väsyttää... ja menkkakipuja aina välillä.. Valkovuodosta en osaa sanoa kun mulla on lugesteron tukilääkitys..

Alkuraskauden ultra on 2 viikon päästä 29.5, siellähän kaikki sitten selviää... ei vaan malttaisi millään odottaa sinne asti.

Onko muita jotka näin alkutaipaleella, ja miel hoidoilla tärpänneitä..

T. Marie rv 5+0

Kannattais varmaan siirtyä tonne raskauspuolelle kyselemään, tämä kun on lapsettomuuspuoli eli täällä on enimmäkseen hoidoissa käyviä jotka sitä tärppiä epätoivoisesti hakee. :x

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 22:39 Uups kirjoitti:
Kannattais varmaan siirtyä tonne raskauspuolelle kyselemään, tämä kun on lapsettomuuspuoli eli täällä on enimmäkseen hoidoissa käyviä jotka sitä tärppiä epätoivoisesti hakee. :x
Ei taida AP ihan luomu tapaus olla, hänhän puhuu tukilääkityksestä......
AP:lle: Minulla oli myös ihan samat fiilikset.
Luget oli päällä ja ei ollut kunnon pahoinvointia. Oli koko ajan pelko p....ä, että oliko mennyt kesken.
Itse en tuntenut rinnoissa kiristystä, mutta nänninpihoista ja nänneistä näki, että jokin hormooni jyllää.
Muistaakseni pahoinvointi alkoi joskus 7-8 viikolla kuvotuksena, muutaman kerran oksensin.
Ja nyt taapero tuhisee pikku päikkäreillä huoneessaan, toista kovasti kaipailen, mutta kanttia ei taida olla hoitorumbaan lähteä......

Tsemppiä odotukseen, älä panikoi(look who's talking...)!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 22:39 Uups kirjoitti:
Ei taida AP ihan luomu tapaus olla, hänhän puhuu tukilääkityksestä......
AP:lle: Minulla oli myös ihan samat fiilikset.
Luget oli päällä ja ei ollut kunnon pahoinvointia. Oli koko ajan pelko p....ä, että oliko mennyt kesken.
Itse en tuntenut rinnoissa kiristystä, mutta nänninpihoista ja nänneistä näki, että jokin hormooni jyllää.
Muistaakseni pahoinvointi alkoi joskus 7-8 viikolla kuvotuksena, muutaman kerran oksensin.
Ja nyt taapero tuhisee pikku päikkäreillä huoneessaan, toista kovasti kaipailen, mutta kanttia ei taida olla hoitorumbaan lähteä......

Tsemppiä odotukseen, älä panikoi(look who's talking...)!