paikkoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vinkkejäN
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Viimeksi oli silloin joku feikki Kevin, oli yhden kerran kysellyt jotain nahkavaatteista. Minä en ollut silloin.
On tosiaan kiva jutella tuhmia, kun tekee mieli....Kävelin kaupungilla ja naiset niin kauniita. Tuli mieleen tuo sinun lause, ilman pikkareita....
Kuinka sinulla fiilikset tänään?

Näitä häiriköitä on.
Niin tekee, minusta oli viimeksi mukava kun keskustelimme rannalla olosta ja muusta mukavasta. Keinot on monet itsensä tyydyttämiseksi, eikö niin.....

Samoin minä nautin keskustelustamme. Olin likkakaverin kanssa sidukalla keskiviikkona ja jäin hänen luo yöksi. Likkakaveri toi erään miehen mukaansa , voit arvata oliko rauhaton nukkua...

Mukava että nautit. Varmasti on ollut sinulla tukalat oltavat. Eikö tehnyt mieli mennä mukaan? Sekin olisi mukavaa, olen ollut joskus kahden naisen kanssa. Oli tosi nautinnollista. Turvauduitko omaan apuun.......

Eihän sitä viitsi häiritä, oma apu silloin paras. Nyt kun tuli kaupungilta ja sitten olin hetken aikaa takapihalla auringossa kalsareissa. Naapurin nuori neitonen istuskeli myös ja huomasin miten hän katsoi minua.....

En tiedä onko näkynyt, mutta jalassa oli vain tangat. Varvasti jotain on näkynyt, kivekset ainakin.....Sitten nousin istumaan ja juttelimme hetken. Hän lähti sitten töihin, harmi.

Tykkään pitää niitä......Sitten tulin sisälle ja rupesin lueskelee näitä juttuja. Istuskelen nyt sama varustus kuin ulkona......Nytkin kaupungilla näkyi neitosten housujen läpi pikku riikkiset stringit......

Saatoimpa vaikka nähdäkkin!!! Tällä nuorella neidolla oli valkoiset tiukat kangashousut ja alt paistoi pienet stringit. Ne mukavasti kiihottaa naista, eikö niin? Hankaa sopivasti klitorista, joskus painuvat ikävästi peppuvakoon.

Naiset, joilla on niin sanotusti takana, hankaa kuulemma.....Muodin vuoksi kestää pienet haitat, eikö niin. Onhan ne hienon näköiset, kun on vielä karvoitus olematon tai paljas....Kiihottaa nainen niissä varusteissa kun kerroit.......

Olen samaa mieltä. Olen vuosia ajellut kivekset paljaaksi ja peniksen yläpuolella lyhyt siistitty sänki. Tuntuu hyvälle suuseksissä kun nainen ottaa paljaan kiveksen suuhun. Tasapuolisuuden vuoksi, miksi mies ei ajelisi jos nainen. Suusekisi on tosi miellyttävää, ei tarvitse etsiä haluamaansa karvojen seasta.

Näinhän se on, mutta kuitenkin. Harrastatko itsetyydytystä usein? Minä muutamia kertoja viikossa, joskus useamman kerran päivässä. Tyttöystävä on ,mutta emme asu yhdessä. Jotenkin se on nautittavaa, yleensä aamuisin erektio on kova niin, niin silloi tulee aloitettua päivä tyydyttämällä....

Yhteistyössä