V
vierailija
Vieras
Osaako joku kertoa, mitä uni merkitsee? Oli melko kamala uni. Näin siis painajaista, jossa olin koulussa ja palautin lapun johon olin väärentänyt äitini nimen, siinä vaiheessa, kun opettaja sanoi, että rehtorilla on asiaa, pelkäsin jääväni kiinni. Lähdin pois ja jossain puhuttiin kahdesta sarjamurhaajasta, toinen oli toi Manson ja toista en tunnistanut. Päädyin siis taloon jossa näiden kahden muumioituneet ruumiit oli yhdessä huoneessa ja lähdin ulos. Ulkona oli tumma vesistö ja jonkin sortin alus jossa oli ihmisiä ja reuna veden tasolla, vesi oli syvää, melkein mustaa ja täysin tyyntä. Uin aluksen ympäri ja ihmiset kumartuivat kysymään, että enkö haluaisi tulla pois vedestä, en halunnut. Kun olin aluksen kiertänyt täysissä vaatteissa, palasin sarjamurhaajien taloon kiertelemään, päätin tutkivani huoneen jossa ruumiit oli, viimeiseksi. Katselin toista huonetta, jossa tapetit oli kulahtaneen tumman keltaiset ja niissä oli lika roiskeita. Talo oli tyhjähkö, mutta vähän sekainen ja lattia oli vanhaa puuta. Melkein säälin taloa, vanha ja kestäväksi rakennettu, sisällä, vain kaksi ruumista. Sitten kesken tämän ajatuksen toinen ruumiista käveli huonosti ulos edelleen muumioituneena ja hymyili hullusti. Se käveli kohti ja hyökkäsin puukko kädessä sen kimppuun, tajutessani, ettei puukosta ollut kuolleeseen hyötyä, aloin kääntämään sen päätä, että menisi niskat nurin ja pää irtoaisi, kun ensimmäisen kerran tein jämäkän pyörähtävän liikkeen tämän päälle, heräsin.