Painajaista näkee samana yönä isä ja kaksi lasta....

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja perheen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

perheen äiti

Vieras
Ihan käsittämätöntä, meillä siis lapset näkevät painajaisia ehkä molemmat yhden kerran kuukaudessa tai harvemmin (toinen 4v ja toinen ekaluokkalainen) mies vieläkin harvemmin painajaisia näkee.

Viime yönä sitten ensin heräs 4v ja itki, menin lohduttamaan ja kertoi nähneensä painajaista, mutta jatkoi pian uniaan.

Meni ehkä 30 min ja mies vieressä könys kainaloon, kun oli nähnyt inhottavaa painajaista.

Siitä tunnin päästä (noin) heräs ekaluokkalainen, ja kun menin katsomaan niin kertoi nähneensä painajaista.

Mahtoiko olla joku täysikuu tai jotain, ihme friikkiä =) (eikä siis kuulunut mitään ääniä mistään, olisin ne kuullut, eivätkä muut heränneet siihen kun yksitellen painajaisten näkijät heräsivät)

Onko muilla kokemuksia?
 
Eikä siis meillä perheessä ole tapahtunut mitään, mistä painajaiset olis voineet johtua. (ja miehen painajainenkin oli ihan typerä, ei siis mitään mitä olis tapahtunut)
 
Minäkin näin inhottavaa painajaista viime yönä. Tai siis mä näen aina kyllä painajaisia, mutta tuo nyt oli tavallista inhottavampi, kun koski lapsiani.
Ja tyttökin kertoi nähneensä painajaista jossa yksi ja toinen kuoli, mutten nyt muista puhuiko viime yöstä.
Huiii, se maailmanloppu kuitenkin tulossa? Ufot vaikuttavat alitajuntaamme?
 
Toistan taas tämän saman asian: fyysiset tuntemukset vaikuttavat uniin. Nimenomaan se, että teillä kolme ihmistä näki painajaisia samana yönä viittaa erityisen vahvasti siihen, että se on johtunut jostain laajemmasta muutoksesta, esim. muutoksesta huonelämpötilassa (kuten tuolla joku jo viittasi), ilmankosteudessa, ilmavirtauksissa, ilmanpaineessa, tai missä tahansa sellaisessa, mikä on vaikuttanut koko asunnossa yhtäaikaisesti. Jotkut ovat herkempiä reagoimaan, eikä muutoksen tarvitse olla edes merkittävä. Ei siellä mitään räyhähenkiä ole.
 

Yhteistyössä