P
perheen äiti
Vieras
Ihan käsittämätöntä, meillä siis lapset näkevät painajaisia ehkä molemmat yhden kerran kuukaudessa tai harvemmin (toinen 4v ja toinen ekaluokkalainen) mies vieläkin harvemmin painajaisia näkee.
Viime yönä sitten ensin heräs 4v ja itki, menin lohduttamaan ja kertoi nähneensä painajaista, mutta jatkoi pian uniaan.
Meni ehkä 30 min ja mies vieressä könys kainaloon, kun oli nähnyt inhottavaa painajaista.
Siitä tunnin päästä (noin) heräs ekaluokkalainen, ja kun menin katsomaan niin kertoi nähneensä painajaista.
Mahtoiko olla joku täysikuu tai jotain, ihme friikkiä =) (eikä siis kuulunut mitään ääniä mistään, olisin ne kuullut, eivätkä muut heränneet siihen kun yksitellen painajaisten näkijät heräsivät)
Onko muilla kokemuksia?
Viime yönä sitten ensin heräs 4v ja itki, menin lohduttamaan ja kertoi nähneensä painajaista, mutta jatkoi pian uniaan.
Meni ehkä 30 min ja mies vieressä könys kainaloon, kun oli nähnyt inhottavaa painajaista.
Siitä tunnin päästä (noin) heräs ekaluokkalainen, ja kun menin katsomaan niin kertoi nähneensä painajaista.
Mahtoiko olla joku täysikuu tai jotain, ihme friikkiä =) (eikä siis kuulunut mitään ääniä mistään, olisin ne kuullut, eivätkä muut heränneet siihen kun yksitellen painajaisten näkijät heräsivät)
Onko muilla kokemuksia?