paino se vaan nouse...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ärrimurri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ärrimurri

Aktiivinen jäsen
11.05.2006
3 510
0
36
Voi p.erse kun lähti päivä huonosti käyntiin kun kävin vaa´alla! Siis kahessa viikossa on tullut kolme kiloa lisää! minä kun olin niin ylpeä kuinka maltillisesti on paino noussut nyt raskausaikana. Viikolle 32 asti oli siis tullut koko raskausaikana 6 kiloa ja nyt viikolla 34 siis 9!
:(
Miten se voi tolleen nousta noin yhtäkkii?? Kokemuksia?

en tiedä mutta pojasta ja tytöstä mulla on näihin viikkoihin mennessä tullut 12kg ja nyt tästä kolmannesta vaan 2kg en ymmärrä miten se on mahdollista :whistle: mutta ne kilot mitkä tuli pojasta ja tytöstä niin osa jäi ja ehkä siksi ei nyt ole niinkään paino noussut, tosin vielä on 10 viikkoa jäljellä

En käsitä teitä jotka valitatte painonnoususta raskausaikana, sairasta suorastaan! Vauva siellä kasvaa, rinnat, verimäärä ym. ym. Tulkoon painoa vaikka kuinka paljon, se on raskaana sallittua, normaalia ja mielestäni toivottavaa!!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 14:13 outo kirjoitti:
En käsitä teitä jotka valitatte painonnoususta raskausaikana, sairasta suorastaan! Vauva siellä kasvaa, rinnat, verimäärä ym. ym. Tulkoon painoa vaikka kuinka paljon, se on raskaana sallittua, normaalia ja mielestäni toivottavaa!!!

minä en valita, ihmettelen ja mulla oli sokerirasituksessa yksi arvo koholla ja siksi loppu ajan "dietti"

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 14:13 outo kirjoitti:

No ehän minäkään sitä silleen hermoile, etteikö saisi noustakin, mutta onhan sillä painollakin nyt joku raja. Ei sen hyvä ihan miten paljon tahansa ole nousta. Mutta tiedän, ei kai tässä sen suhteen vielä mitään paniikkia. Ihmettelin vaan tuota yhtäkkistä nousua... Ja kyllä minä ainakin haluaisin, ettei paino mitenkään ihan liikaa nousisi...

Yhteistyössä