Okei, musta on tullut iha ylitarkka tän asian kanssa, sen jälkeen kun neuvolassa(9.8) sanottiin, että paino saisi nousta 400-500grammaa per viikko. Oon käyny siitä lähtien vaa'alla aina kun on vaan mahdollista. Aluks huomasin, että paino on laskenu killolla, eli olin neuvolassa käydessäni painanu 53,2kg ja 3pv sen jälkeen vaaka näytti 52,3kg. Eilen vaa'alalla käydessäni se näytti 53,2, aamusta nyt kun kävin pärähti ruutuun 54,2, eli oisin yön aikana saanu kilon lisää painoa. Olo ei tunnu mitenkän turvonneelta, maha mulla on monen mielestä ollut isompi mitä näillä viikoilla yleensä on(24+3 on viikkoja), mutta se johtuu siitä, että en ole ikinä ollut isokokonen pituudeltani/painoltani, niin ainakin on selitetty. Äitikin joka näki minut pitkästä aikaa sanoi, ettei mulla oo kokoo tullu kyllä yhtää lisää näkyviä kiloja ainoastaa maha on kasvanu. Sanovat neuvolassa myös, että ihane paino olisi jos painaisin synnytykseen mennessä 60kg, ennen raskautta paino oli n.48kg. Eli enää sais tulla 5,8kg painoo lisää. Mua todellakin ahdistaa tämä, että olen nyt näin tarkkana kaikkee alkanut katsomaan ja aina jos syön karkkii, mietin vaan paljo siitä tulee lisää kiloja, eikä raskauden aikana kuitenkan näin pitäis mennä, en kuitenkan ole ylipainoin, vaan normaalipainoinen.