painonnousu???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 66kg->79kg rv31
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
6

66kg->79kg rv31

Vieras
Nyt metsästelen itseni kokoisia naisia eli ennen raskautta painoin n. 66kg (olen 170cm pitkä) ja nyt rv:lla 31 painoa kertynyt jo n. 13 kg.
Olisinkin kiinnostunut muiden samankokoisten (siis lähtötilanne n. 65kg/170cm) naisten painonnoususta.... Olenko ihan turboläski vai onko painonnousuni ""normaalia""?

Sini rv 31

Heh, meillä on ihan samat kilot :-) Eli lähtöpaino 66kg (pituus 167cm) ja nyt paino 79kg. Viikkoja on 36+6. Ihan normaali tämä painonnousu kyllä on. Mulle ei ainakaan ole neuvolassa tai muuallakaan sanottu mitään.

Mukavaa odotusta!

Ja paino alkaa todella kertyä sitten vasta tossa rv 30 jälkeen. Joillakin tulee viimeisillä viikoilla 2 kiloa viikossa. Mutta kyllä niistä sitten eroonkin pääsee suht nopeasti.

Mulla aika sama tilanne...pituutta 167 cm, lähtöpaino 63.5 ja nyt kasassa 77 kg... Mulla ei kylläkään ole nyt rv 30 jälkeen pahasti paino noussut, eniten nousi alkuraskaudesta ja keskiraskauden alussa kun varmaan toi tupakanpolton lopettaminen vaikutti. Neuvolassa on jo kerran hienovarasesti asiasta huomautettu, eli et pitäis kuulemma vähän kattoa ettei kauhiast enää nousis... Mä en jaksa stressata, kyllä ne saa sit lähtemään kun tarpeeks halua löytyy...

Mulla nousi rv 34 mennessä 12kg, sitten tuli loppuviikkoina 7kg lisää eli yht. 19kg. Paino siis 59->78kg (168cm). Ja synnytyksen jälkeen kotona eka paino 69kg ja nyt parin viikon jälkeen 66kg. Eli tosi nopeasti tippuu, en ole liikkunut enkä katso syömisiäni. Ja painonnoususta ei huomautettu mulle mitään.

Yhteistyössä