PAINONVARTIJAT KIRJEKURSSI KOTONA! Kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sekamelska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sekamelska

Jäsen
14.12.2006
86
0
6
eli siis tilasin itelleni pv sivuilta tuon kirjekurssin kotiin, koska en ehdi nyt ryhmiin, muuttokin piakkoin eessä.... onko kellään kokemuksia tästä hommasta.?Siis painonvartijat on minulle tuttujuttu, mutta miten laihdutus etenee kotona...

kiitos :D

Täällä on ainakin hyviä kokemuksia kirjekurssista!

Pisteitä laskeskelen, ja kerran viikossa ilmoitan kotona-ohjaajalle netin kautta painotiedot. Nyt kolmatta viikkoa pisteitä laskeskelen, ja kaksi punnitusta takana. Kummallakin viikolla tippui kilo. :) Mulla ainakin on toiminut, kun on sen verran matkaa lähimpään ryhmään että tulisi tosi kalliiksi sen punnituksen takia lähteä ajelemaan toiselle paikkakunnalle.
Ja täältä sivuilta saa vertaistukea riittävästi ainakin mun tarpeisiin!

Tsemppiä! :)

Mä olen tehnyt niillä kirjekurssin materiaaleilla joskus aikoinani yritystä, mutta ei ole kauan jaksanut (paria kuukautta pidempään). Ex anoppini ottaa kahden vuoden välein kyseisen taktiikan käyttöön, mutta palaa aina entisiin tottumuksiinsa, vaikka painoa olisikin pudonnut. Huonoja on kokemukset. Mutta painonhallinnassa ei ole yhtä oikeaa tapaa, se mikä sopii toiselle, ei sitten sovikaan toiselle. En osaa sanoa olisiko ryhmässä onnistunut paremmin.

Tsemppiä painonpudotukseen. =)

Mä olen tammikuun puolesta välistä asti laihduttanut itsenäisesti pisteoppaan ja points-laskimen turvin, missään ryhmässä en ole koskaan edes käynyt. Nyt tippunut 12,4kg joten hyvin sopii ainakin mulle =)
Ja täältä saa hyvää vertaistukea.

Yhteistyössä