painonvartijat VS. karppaajat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aloittelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Vastarannankiiski:
Mulla on reilussa viikossa laskenut makeanhimo paljon, vaikken ennenkään mikään sokerihiiri ole ollut. Nyt ei polttele yhtään suklaat ja lakut tuolla kaapissa :) illalla taas dipattavia kasviksia, nam :p

Se on jännä juttu. Meilläkin on herkkukaapissa täysvarustus, mutta mulle riittää pari prosenttisuklaapalaani.

Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Mulla on reilussa viikossa laskenut makeanhimo paljon, vaikken ennenkään mikään sokerihiiri ole ollut. Nyt ei polttele yhtään suklaat ja lakut tuolla kaapissa :) illalla taas dipattavia kasviksia, nam :p

Se on jännä juttu. Meilläkin on herkkukaapissa täysvarustus, mutta mulle riittää pari prosenttisuklaapalaani.

kerro tosta prosenttisuklaasta :D

kumpaakan en ole käyttänyt,enkä käytä. eiköhän sitä ihan maalaisjärjellä tiiä että mitä kannattaa syödä ja mitä ei..kalorilaskuri.fi tämä on erittäin hyvä sivusto,oli mulle ainakin tärkeä laihduttaessa.

Alkuperäinen kirjoittaja tintsku1:
kumpaakan en ole käyttänyt,enkä käytä. eiköhän sitä ihan maalaisjärjellä tiiä että mitä kannattaa syödä ja mitä ei..kalorilaskuri.fi tämä on erittäin hyvä sivusto,oli mulle ainakin tärkeä laihduttaessa.

No laihtuuhan sitä varmaan niinkin. Joku laskee kaloreita, minä en sitä jaksaisi. Eli jokainen tyylillään. Jos viikossa vatsan turvotus on helpottanut huomattavasti, niin kyllä siitä silloin kiittelen tuosta pastasta jne. luopumista :) Toki pastojakin on erilaisia, ei tartte sitä vehnämössöä välttämättä syödä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mistä ostatte prosentti suklaita ?

Prisman hyllystä löytyy meilläpäin.

kiitos tiedosta =)

Ne on kyllä mun mielestä aika pahoja :ashamed: siis niin tummat suklaat. En ole niitäkään kaivannut, tosin en ole pahemmin koskaan välittänyt suklaasta.

Ne on kyllä mun mielestä aika pahoja :ashamed: siis niin tummat suklaat. En ole niitäkään kaivannut, tosin en ole pahemmin koskaan välittänyt suklaasta.

Joo, niihin tottuu kuten mustaan kahviin, kuten joskus aiemminkin kirjoitin. Ja sitten ei enää muuta kaipaa kuin sitä voimakasta makua. Näin mulle ainakin kävi. :)

Joo, niihin tottuu kuten mustaan kahviin, kuten joskus aiemminkin kirjoitin. Ja sitten ei enää muuta kaipaa kuin sitä voimakasta makua. Näin mulle ainakin kävi. :)

Niin. Meinasinkin että mulle siitä ei ollut oikein makeannälkään auttamaan, kun ei se edes maistunut makealta :D Mutta tokko tuo haittaa, jos ei kaipaa missään muodossa :whistle: Ja kyllä mä karkkia otan, jos mieli tekee. Yleensä ei tee, kun olisi lupa ottaa =) Näin siis silloin, kun edellisen kerran karppailin. Oisko 2-3 vee sitten.

Niin. Meinasinkin että mulle siitä ei ollut oikein makeannälkään auttamaan, kun ei se edes maistunut makealta :D Mutta tokko tuo haittaa, jos ei kaipaa missään muodossa :whistle: Ja kyllä mä karkkia otan, jos mieli tekee. Yleensä ei tee, kun olisi lupa ottaa =) Näin siis silloin, kun edellisen kerran karppailin. Oisko 2-3 vee sitten.

Ei mullakaan tee mieli karkkia. Ehkä normi pizzaa tai jotain jäätelöä enemmänkin. :) Mutta kun niitäkin voi tehdä karpisti, niin... :D

Alkuperäinen kirjoittaja lily:
sen verran, että kaikki mun tutut ketkä on painareissa laihduttanut on saaneet kilonsa kahdessa vuodessa takaisin..

Mun äiti oli vuosia sitten mukana siinä painonvartijoiden kilpailussa, johon pääsi mukaan 10 "parasta". Oli laihduttanut 30 kiloa, mutta hitsi kun ne kaikki tuli takaisin korkojen kera :/

Ei mullakaan tee mieli karkkia. Ehkä normi pizzaa tai jotain jäätelöä enemmänkin. :) Mutta kun niitäkin voi tehdä karpisti, niin... :D

Niinpä. Kävin kattoo sitä yhtä hyvää pizzapohja -ohjetta. Täytynee testata. Pullaa & keksejä en ole koskaan harrastanut. Suolainen & rasvainen on aina ollut paheeni..

Yhteistyössä