H
Hannele
Vieras
Mulla on rv 27+2 ja painoa on nyt sitte tullut se 13.5 kg - jonka olis pitänyt "riittää" koko raskaudelle...mut minkäs teet. Itseäni asia ei kiusaa, ajattelen et mulla on sitte loppuelämäni aikaa tuijottaa vaakaa jos huvittaa, elän nyt ihan rauhassa vauvan parasta ajatellen enkä ressaa mitään puntarinlukemia. Vauvaa kun mun painoni ei tietääkseni häiritse.?? Terkkariani asia taas kiusaa erittäin paljon. Mulle piirretään joka kerta se käyrä ja kutsutaan välillä kollegakin päivittelemään ja tivataan miksi syön niin paljon suklaata ja leivoksia (enkä edes syö!) ja voivoi sentään tämä on kyllä ihan kauheaa tämä sun painonnousu. En ole käsittääkseni ollut mitenkään ylipainoinen ennen raskautta, neuvolakorttiin merkitty painoindeksi on 22.
Joten, fiksummat, olkaa kilttejä ja päästäkää piinasta: onko mun otettava vaari terkkarin huolesta ja tarkkailtava kaloreita ("joillain kato ihan lipsuu raskaana että todellakin syödään yli sen kakstuhatta kaloria") vai voinko jatkaa omalla linjallani, jolla en ole koskaan laskenut mitään?? Haluan toimia ensisijaisesti vauvan hyväksi. Itseäni kokoa paria isommat alushousut eivät masenna tai saa identiteettikriisiin... mutta olisiko syytä? Hannele 27+2, 72 kg
Joten, fiksummat, olkaa kilttejä ja päästäkää piinasta: onko mun otettava vaari terkkarin huolesta ja tarkkailtava kaloreita ("joillain kato ihan lipsuu raskaana että todellakin syödään yli sen kakstuhatta kaloria") vai voinko jatkaa omalla linjallani, jolla en ole koskaan laskenut mitään?? Haluan toimia ensisijaisesti vauvan hyväksi. Itseäni kokoa paria isommat alushousut eivät masenna tai saa identiteettikriisiin... mutta olisiko syytä? Hannele 27+2, 72 kg