V
vieras
Vieras
Ei, enpä usko.
Alamäkeni alkanut jo lapsuudesta. En vaan muista että mistä.
Neljä vuotta istten minut painostettiin aborttiin. KAipaan sitä "lasta" edelleen.
Iltaisn nukkumaan käydessäni tytärtäni katsellessa mietin että minulla voisi olla myös toinen lapsi. Joka olisi nyt neljä vuotas tyttö tai poika.
Syytän itseäni, mietin millainen ihminen voi tappaa oma lapsensa. Ihan hirveä ihminen- Eli minä. Peilistä nään vain ruman oksettavan kauhean ihmisen jonka kanssa mieskin on vain lapsen takia.
Ei tää elämä taida tästä muuksi muuttua.. anteeksi vain valitukseni.
Mutta joka ilta itken itseni uneen.
Alamäkeni alkanut jo lapsuudesta. En vaan muista että mistä.
Neljä vuotta istten minut painostettiin aborttiin. KAipaan sitä "lasta" edelleen.
Iltaisn nukkumaan käydessäni tytärtäni katsellessa mietin että minulla voisi olla myös toinen lapsi. Joka olisi nyt neljä vuotas tyttö tai poika.
Syytän itseäni, mietin millainen ihminen voi tappaa oma lapsensa. Ihan hirveä ihminen- Eli minä. Peilistä nään vain ruman oksettavan kauhean ihmisen jonka kanssa mieskin on vain lapsen takia.
Ei tää elämä taida tästä muuksi muuttua.. anteeksi vain valitukseni.
Mutta joka ilta itken itseni uneen.