Päivä opiskelu + vkl työ? kokemuksia!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opiskelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

opiskelija

Vieras

Onko kellään äidillä kokemusta miltä tuntuu jos opiskelee koko päiväisesti ja sitten tekisi viikonloppuna 1-2 päivänä töitä?
Minkä verran palkkaa voisi kuvitella että jää sitten käteen?

Miltä teistä on työt tuntuneet opiskelun lisäksi?

Mä olen töissä viikonloppuisin 4-10 tuntia. Palkkaa jää käteen kuukaudessa eri summia, riippuu ihan työtunneista. Ei tuo työ opiskeluja haittaa, mä pidän tuosta työstä.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Mä olen töissä viikonloppuisin 4-10 tuntia. Palkkaa jää käteen kuukaudessa eri summia, riippuu ihan työtunneista. Ei tuo työ opiskeluja haittaa, mä pidän tuosta työstä.

Millaista hommaa teet? Onko fyysistä vai kevyttä?

Alkuperäinen kirjoittaja opiskelija:

Millaista hommaa teet? Onko fyysistä vai kevyttä?

Baarissa olen töissä, ei se raskasta ole, mutta yötyötä kyllä.

Kysyisin vielä sellaista että mitä kautta töitä kannattaisi hakea, henkilöstö vuokrausfirman kautta vai jotain muuta?

Tutki työkkärin sivuja oman paikkakunnan kohdalta ja seuraa lehtiä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hoitajana jää viikonlopunkeikalta vähän yli 200e käteen.

Onkohan lie muilla aloilla sama. Minulla on IT-alan ammattitutkinto mutta lainkaan työkokemusta, olisin kyllä valmis tekemään ihan mitä vain hommaa jos palkka on ok.

Ota sitten huomioon se, että jos palkkatulot menee yli sallitun rajan niin vaikuttaa opintotukeen. Olisko se tuloraja 500?, en nyt muista varmaksi.

Kiitos muistutuksesta.

Tuolla tulee vuositulorajat, kun rullaat alaspäin
http://www.kela.fi/in/internet/liite.nsf/NET/210208151657HL/$File/opiskelijan_tulot_verkkoon.pdf?OpenElement

Yhteistyössä