Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:käyttehän yhdessä tutustumassa useampana päivänä päiväkodin toimintaan.
Alkuperäinen kirjoittaja fifi:Joo laitoin hakemukseen hoidon alkamisajaksi 12.11. vaikka omat työt alkaa vasta 18.11. Näin ehdin itse olla mukana pari ekaa päivää ja sitten jättää ensin vaikka pariksi tunniksi ja sitten jo päikkäreillekin sinne jne. Hidas aloitus =) :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja fifi:Voi kun en minä halua vinkkejä siitä, minkä IKÄISENÄ pitäis tai ei pitäis viedä, kun siitä, mitä sinne tarvii ostaa, vai tarviiko mitään!
Ja 3v sinne nyt on menossa! Ja pikkusisko 1-vuotiaana. Nyt hän on 8kk, mutta en halua häntä vielä viedä!
Mut nyt niistä hankinnoista ja valmistautumisesta, jooko?