Onneks on vielä aikaista ja voi muuttua plussaksiHuomenta.Testissä ei mitään.
Ehkä koitan vielä huomenna tai joku muu päivä uudestaan…
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onneks on vielä aikaista ja voi muuttua plussaksiHuomenta.Testissä ei mitään.
Ehkä koitan vielä huomenna tai joku muu päivä uudestaan…
Toivotaan että olis vaan liian aikaista ja sieltä myöhemmin tulis plussaHuomenta.Testissä ei mitään.
Ehkä koitan vielä huomenna tai joku muu päivä uudestaan…
Voi miten ihana uutinen!!Täällä dpo11 tänään ja herkkä cb digi sanoo ’raskaana’mitään kiinnittymistuntemuksia ym ei oo ollu ja oireet on normi pms oireet eli rinnat sivuista arat, turvonneet, kuivuus läsnä ja herkkä olo
menkat olis pitäny alkaa torstaina. Niin toivon että kaikki menee nyt hyvin, niin kauan me tätä toivottiin
![]()
Voi kun ihanaa, paljon onneaTäällä dpo11 tänään ja herkkä cb digi sanoo ’raskaana’mitään kiinnittymistuntemuksia ym ei oo ollu ja oireet on normi pms oireet eli rinnat sivuista arat, turvonneet, kuivuus läsnä ja herkkä olo
menkat olis pitäny alkaa torstaina. Niin toivon että kaikki menee nyt hyvin, niin kauan me tätä toivottiin
![]()
Ihanaa!!! Onnea!!Täällä dpo11 tänään ja herkkä cb digi sanoo ’raskaana’mitään kiinnittymistuntemuksia ym ei oo ollu ja oireet on normi pms oireet eli rinnat sivuista arat, turvonneet, kuivuus läsnä ja herkkä olo
menkat olis pitäny alkaa torstaina. Niin toivon että kaikki menee nyt hyvin, niin kauan me tätä toivottiin
![]()
Paljon onnea ja tarrasukkia matkaanTäällä dpo11 tänään ja herkkä cb digi sanoo ’raskaana’mitään kiinnittymistuntemuksia ym ei oo ollu ja oireet on normi pms oireet eli rinnat sivuista arat, turvonneet, kuivuus läsnä ja herkkä olo
menkat olis pitäny alkaa torstaina. Niin toivon että kaikki menee nyt hyvin, niin kauan me tätä toivottiin
![]()
Onnea ja paljon tarrasukkia!Täällä dpo11 tänään ja herkkä cb digi sanoo ’raskaana’mitään kiinnittymistuntemuksia ym ei oo ollu ja oireet on normi pms oireet eli rinnat sivuista arat, turvonneet, kuivuus läsnä ja herkkä olo
menkat olis pitäny alkaa torstaina. Niin toivon että kaikki menee nyt hyvin, niin kauan me tätä toivottiin
![]()
Mä oon nyt tikuttanu tosi aikasin, about viikon ennen ovista.. mulla ei ainakaan ovisoireet ala ees ku ehkä pari päivää ennen plussaaOnnea jazmyn
Ovulaatiosta, mikä kp alatte tikuttamaan ovista? Flon mukaan ovulaatio voisi tapahtua 5pv päästä, itse en nyt vielä usko siihen kun ei mitään limoja tms ole ilmestynyt tai muitakaan oireita. Tänään ovis testiin piirtyi tosi pieni hento viiva joka kuitenkin oli selkeempi ja värikkäämpi kuin 2päivää sitten tehty. En oo kun kerran tikuttanut oviksen kun halusin vaan kipujen puolesta tietää tapahtuuko se nyt
-jensbyy
Mä oon kans alottanut aika aikasin, kun on vähän hakemista vielä. Alkukierrosta tulee jostain syystä yllättävän vahvaa viivaa, mutta se sitten hiipuu ja aika nopeasti parissa päivässä vahvistuu ennen ovistaOnnea jazmyn
Ovulaatiosta, mikä kp alatte tikuttamaan ovista? Flon mukaan ovulaatio voisi tapahtua 5pv päästä, itse en nyt vielä usko siihen kun ei mitään limoja tms ole ilmestynyt tai muitakaan oireita. Tänään ovis testiin piirtyi tosi pieni hento viiva joka kuitenkin oli selkeempi ja värikkäämpi kuin 2päivää sitten tehty. En oo kun kerran tikuttanut oviksen kun halusin vaan kipujen puolesta tietää tapahtuuko se nyt
-jensbyy
Haluaisitko tehdä nimimerkkiä taikka onko sellaista olemassa? Voidaan toki laittaa vierailija, mutta voi mennä nopeasti sekaisinkin..Minäkin voisin liittyä mukaan. Tänään kp 26/28 ehkä. Aloitettiin uudelleen yrittäminen. Tässä on jo keretty 2 testiä tehdä ja ehkä just ja just negativeksi käännetty näyttää ihan himpun jotain (mun silmät näkee vissiin aina viivan)![]()
Haluatko jo siirtyä plussanneisiin? Onnea!Täällä dpo11 tänään ja herkkä cb digi sanoo ’raskaana’mitään kiinnittymistuntemuksia ym ei oo ollu ja oireet on normi pms oireet eli rinnat sivuista arat, turvonneet, kuivuus läsnä ja herkkä olo
menkat olis pitäny alkaa torstaina. Niin toivon että kaikki menee nyt hyvin, niin kauan me tätä toivottiin
![]()
LH nousee pikkusen myös alkukierrosta ja sitte laskee ennen ku nousee isosti ennen ovulaatiota niin siitä se vaihtelu johtuu. Mulla tekis mieli kuitenki tikuttaa ihan mielenkiinnosta ja että sais jotain tolkkua epäsäännöllisestä kierrosta, vaikka talletteluun se ovulaatiopäivän tietäminen ei nyt meillä vaikuta mitenkään. Työreissussa en kuitenkaan pystyis tikuttaa joka päivä samaan aikaan eikä tosiaan tallettelutkaan tietysti onnistu kun tallettaja on nyt vähän liian kaukana mustaMä oon kans alottanut aika aikasin, kun on vähän hakemista vielä. Alkukierrosta tulee jostain syystä yllättävän vahvaa viivaa, mutta se sitten hiipuu ja aika nopeasti parissa päivässä vahvistuu ennen ovista
Paljon onneaTäällä dpo11 tänään ja herkkä cb digi sanoo ’raskaana’mitään kiinnittymistuntemuksia ym ei oo ollu ja oireet on normi pms oireet eli rinnat sivuista arat, turvonneet, kuivuus läsnä ja herkkä olo
menkat olis pitäny alkaa torstaina. Niin toivon että kaikki menee nyt hyvin, niin kauan me tätä toivottiin
![]()