Päivähoidosta kysyttävää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ffg
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

ffg

Vieras
Tietääkö joku miten tää menee: jos varaa lapselle päivähoidon niin et laittaa siihen et on vaan korkeintaan 5 h 1-10 päivänä kuussa, niin meneekö se niin että etukäteen aina ilmoitetaan et "maija" tulee tiistaina hoitoon 10-15 ja perjantaina 13-16 vai onko näissä puolipäivähoidoissa aina sit joku et VAAN aamupäivät tai VAAN iltapäivät.. toivottavasti joku tajus mitä yritän kysyä:) kiitos..

Alkuperäinen kirjoittaja muistelisin:
Jos mä olen ymmärtänyt oikein niin vain aamupäivät ellei ole vanhempien työstä johtuvaa...

No mulla on siis tilanne se, että jatkan opiskeluja syksyllä ja minulla on aika vähän semmosta opetusta missä pitää olla paikan päällä. Mutta ne saattaa olla juuri yhtenä päivänä 8-10 ja toisena päivänä 14-16..

Meidän kunnassa raja koko-ja osapäivähoidon osalta on 50h/2vko. Ajat voi olla mitä vain joka päivä erikseen, kunhan kokonaisuutena joku tietty aika ei ylity tai ylittyy.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja muistelisin:
Jos mä olen ymmärtänyt oikein niin vain aamupäivät ellei ole vanhempien työstä johtuvaa...

No mulla on siis tilanne se, että jatkan opiskeluja syksyllä ja minulla on aika vähän semmosta opetusta missä pitää olla paikan päällä. Mutta ne saattaa olla juuri yhtenä päivänä 8-10 ja toisena päivänä 14-16..

Kyllä sitten pitäisi onnistua kun on just opiskelusta tai työstä johtuvaa tuo hoidon tarve

Yhteistyössä