Päiväkerhon tädeille joululahja/muistaminen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mites on?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mites on?

Vieras
Päiväkotiinhan on tapana viedä joku joulumuistaminen lapsen hoitajille, mutta miten päiväkerhossa on ollut Tapana?

Meillä poika ekaa syksyä ollut avoimen päiväkodin päiväkerhossa (2 pv/viikko) ja muuten on ihan kotihoidossa, eli ei ole äipällä oikein kokemusta näistä jutuista. Oletteko vieneet kerhon tädeille jonkun joululahjan tai muun muistamisen? Kerho on pojalle erittäin tärkeä, ja hän viihtyy siellä hyvin ja pitää kerhotädeistä kovasti. Itsellä myös vain postiivista sanottavaa kerhosta ja sen toiminnasta ja hoitajista. Eli senkin vuoksi olisi varmaan mieluisaa jotain sinne viedä. Mutta onko näin tapana tehdä?

Tillanderilta olen tavannut hakea jotakin pientä tädeille ja opettajille ja postinkantajalle ja lähikaupan henkilökunnalle niin jaksavat sitten pavella paremmin koko loppuvuoden. Keväällä sitten lahjoitan kaukomatkan esim. Barbadokselle tai Australiaan :heart:
Saa vapaasti kopioida :heart:

Minä olen vienyt mm. kynttilöitä ja suklaata, kynsienhoitosetit (ihanassa pakkauksessa), sekä nimikoidut mukit. Keväällä kukkia.
Ja minä paha äiti vein kahdelle tutuimmalle hoitajalle ihan viinapullotkin kerran :D

Minusta on kiva muistaa hoitajia hyvin tehdystä työstä.

Oikeastiko sinne päiväkotiin pitäisi jotain viedä?
En meinannut viedä mitään (en kyllä ole kovin tyytyväinen heidän työhönsäkään), mutta viekö siis valtaosa jotain?

Alkuperäinen kirjoittaja tääh;29175391:
Oikeastiko sinne päiväkotiin pitäisi jotain viedä?
En meinannut viedä mitään (en kyllä ole kovin tyytyväinen heidän työhönsäkään), mutta viekö siis valtaosa jotain?

No nää on näitä jokavuotisia ketjuja tästä aiheesta. Jotkut vie, useimmat kai ajattelee kuten esim. minä, että ne hoitajat saa palkan siitä työstä eikä ole mitään velvollisuutta viedä lahjoja. Enkä vie :) jos lapsi itse ehdottaa, et haluaa joulukukan viedä niin käydään sellainen hakemassa, mutta muussa tapauksessa ei. Perseen nuolentaa mun mielestä noi joulu- ja kevätjuhla lahjukset.

Mä en tajua missä vaiheessa tämä lahjominen on levinnyt oman perheen ja läheisten muistamisesta jo tarhantätien/naapurien/opettajien ja ties kenen hyvänpäivän tutun lahjomiseksi.

Mä en tajua missä vaiheessa tämä lahjominen on levinnyt oman perheen ja läheisten muistamisesta jo tarhantätien/naapurien/opettajien ja ties kenen hyvänpäivän tutun lahjomiseksi.

Minä vien myös joulukukan naapurin emännälle :) Samaten pääsiäiskukat koska hänen uskonnossaan se on tärkein juhla.
Onko siinä jotain pahaa jos haluaa ilahduttaa ihmisiä?

Yhteistyössä