Meidän kuopuksen ryhmässä on 16 alle 3-vuotiasta lasta (kuopus ja yksi toinen yhdessä nuorimmat, 1 v 8 kk pintaan). Kaiken näkemäni, kuulemani ja lastani seuraamalla havaitsemani perusteella hoitajat ovat fiksuja ja ammattitaitoisia: jakavat lapsia pieniin porukoihin, eivät keskity juoruamaan keskenään lasten mellastaessa vaan jakautuvat ympäri taloa ja pihaa, seuraavat muutaman lapsen leikkejä ja keksivät tekemistä sopivissa pikkuryhmissä. Todellakin TOIVON, että jos minun lapseni vaatteet aiheuttavat mitään hankaluuksia, siitä huomautetaan minulle heti, koska erittäin mielelläni tuen tuota lapsiin ja heidän todellisiin tarpeisiinsa keskittymistä tuomalla päiväkotiin helposti puettavia vaatteita. Mielelläni helpotan sitä "liukuhihnatyötä" vanhempana kaikessa missä voin, jotta hoitajien aika kuluisi siihen lasten kanssa olemiseen eikä liian tiukan "ihan hyvin kotonakin toimivan" kurahousuhässäkän kanssa vääntämiseen. Lapsella on esim. kuravaatteet päiväkodissa erikseen, ja olen sanonutkin, että jos on yhtään vaikeuksia pukea tai tuntuu vähänkään pieneltä, niin sanoisivat heti, niin tuodaan paremmat.