Päiväkodin hoitajan flirttailu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No hitto mikä vyyhti tuosta lähtikin sitten purkautumaan. Koko viime yö tätä nyt on selvitetty, itketty ja riidelty.

Mies olikin sitten kysynyt, että lähtisikö hän syömään kanssaan joku kerta.

Nainen oli tähän vastannut, että "etkö sä oo varattu mies", niin mies oli siihen taas vastannut että on, mutta "eihän syömisessä ole mitään pahaa".

En tiedä miten tässä saa ajatukset kasaan...
Johan on selvitetty tarkkaan

Johan on selvitetty tarkkaan

On selvitetty, kun ne viestit löytyvät puhelimesta. Olen aina ollut sitä mieltä ettei toisten viestejä lueta, mutta nyt oli kyllä poikkeuksien poikkeus. Joku viesti mun on pakko lähettää myös lapsen hoitajalle. En vaan keksi tässä ajatusjumissani että mitä sanon. Sen "rikos" on toki se, että onhan se nyt tietenkin tajunnut mitä tapahtuu. Ei se niin idiootti ole, että jos mies kehuu vittu jonkun kynsilakan väriä koukuttavaksi, niin että mikä tässä on taustalla!! Tai että jos se kehuu hänen näyttäneen jonain aamuna selena gomezilta, niin kyllä ehkä pitäisi kellojen soida, että nyt tässä flirttaillaan.

Miten se mies onkin noin tyhmä ja idiootti. Samalla kun vituttaa, niin jopa hävettää sen puolesta. Mitä jos tämä lastenhoitaja on näyttänyt ne viestit työkavereilleen? Siellä on koko päiväkoti nauranut selän takana tälle pillunkipeälle miespololle, joka säälittävästi yrittää 10v nuorempaa vokotella. Ja onko mua samalla säälitty? Koko päiväkoti on säälinyt sitä rouvaa, kun se ei tiedä millainen mies sillä on. Huh huh!

Miehet tekevät aina moista, ennemmin tai myöhemmin. HETI kun tilanne vaan tulee.

Tätä ei vieläkään sinisilmäiset naiset tajua, ettei kyse ole siitä että me olemme mustasukkaisia ja ylireagoivia, vaan siitä ettei miehet hallitse ajatuksiaan, vaan lähtee aina kaikkeen vähänkin kiihottavaan ajatukseen mukaan, hiemankin kun joku bimbo nikkaa silmää.

Pysykää naiset ilman miestä, tai käykää vain seksillä. Mielenterveytenne on suojattu.

Miehet tekevät aina moista, ennemmin tai myöhemmin. HETI kun tilanne vaan tulee.

Tätä ei vieläkään sinisilmäiset naiset tajua, ettei kyse ole siitä että me olemme mustasukkaisia ja ylireagoivia, vaan siitä ettei miehet hallitse ajatuksiaan, vaan lähtee aina kaikkeen vähänkin kiihottavaan ajatukseen mukaan, hiemankin kun joku bimbo nikkaa silmää.

Pysykää naiset ilman miestä, tai käykää vain seksillä. Mielenterveytenne on suojattu.
Siksi onkin ryhdyttävä lepakoksi!

On selvitetty, kun ne viestit löytyvät puhelimesta. Olen aina ollut sitä mieltä ettei toisten viestejä lueta, mutta nyt oli kyllä poikkeuksien poikkeus. Joku viesti mun on pakko lähettää myös lapsen hoitajalle. En vaan keksi tässä ajatusjumissani että mitä sanon. Sen "rikos" on toki se, että onhan se nyt tietenkin tajunnut mitä tapahtuu. Ei se niin idiootti ole, että jos mies kehuu vittu jonkun kynsilakan väriä koukuttavaksi, niin että mikä tässä on taustalla!! Tai että jos se kehuu hänen näyttäneen jonain aamuna selena gomezilta, niin kyllä ehkä pitäisi kellojen soida, että nyt tässä flirttaillaan.

Miten se mies onkin noin tyhmä ja idiootti. Samalla kun vituttaa, niin jopa hävettää sen puolesta. Mitä jos tämä lastenhoitaja on näyttänyt ne viestit työkavereilleen? Siellä on koko päiväkoti nauranut selän takana tälle pillunkipeälle miespololle, joka säälittävästi yrittää 10v nuorempaa vokotella. Ja onko mua samalla säälitty? Koko päiväkoti on säälinyt sitä rouvaa, kun se ei tiedä millainen mies sillä on. Huh huh!

Voi hitto mikä tilanne, ei muuta kun voimia!
Älä nyt ainakaan vielä laita mitään viestiä sille tytölle ja Sit kun laitat, niin pidä lyhyenä ja ytimekkäänä, että tiedät mitä on tapahtunut ja ei tarvitse olla miehen kanssa missään tekemisissä tai lätty lätisee...no ei vaan...noloa se on taatusti sillekin. Ja jos mahdollista, vie ja hae itse lapsi päiväkodista vähän aikaa. Ja mies voi nyt hyvitellä hetken aikaa. Kannattaa puhua asiat puhki, ihan tyhjästä tollaset jutut ei lähde. Onhan se hivelevää itsetunnolle kun saa huomiota toiselta osapuolelta, mutta se pitäis osata jättää vaan siihen. Mä olisin tosi raivoissaan tommosesta eikä oo itsetuntojuttu vaan uskollisuus/lojaaliusjuttu.

Ennustan ap:n miehelle ikäviä tulevia vuosia, mustasukkainen tosikkovaimo pelkää häviävänsä muille (nuoremmille, paremman näköisille) naisille ja kyttää miehensä elämää ja puhelinta. Käytös muistuttaa muslimiehen vaimoonsa kohdistamaa kontrollia. Ehkä ap:n miehen pitäisi käyttää burkhaa ja olla ulkona vain vaimonsa seurassa?

Mitkä olivatkaan tuon päiväkodin työntekijä rikokset? Ollut ystävällinen - kiittänyt ukkomiestä - käyttänyt viestissä silmäniskuhymiötä - ollut 23-vuotias - treenannut - hiusten värinä brunette.
Nainen on naiselle susi!

Oletko ap tullut ajatelleeksi, että tulevaisuudessa lapsesi koulussa voi olla useita hyvännäköisiä (ja ystävällisiä;)) naisopettajia? Retkille ja aktiviteetteihin kaivataan usein vanhempien apua. Minäkin olen ollut mukana ohjaamassa rantaretkeä, jossa naisopettajilla oli mukavan niukat bikinit, sopiva työasu uimiseen ja rantalentopalloon :whistle:

Venäläinen matematiikan opettaja, ei onneksi brunette

oksana-neveselaya-9.jpg

Ukon käytös tosiaan muistuttaa muslimiesten toimintaa, kun kuvittelee, että hänellä on varaa pyörittää useampia naisia samaan aikaan. Et sinäkään oikeasti voi olla noin tyhmä, että luulet miehen olevan täysin viaton.

Fakta on, että suurin osa miehistä flirttailee hemaiseville naisille ja taatusti lähtee leikkiin mukaan, jos näytetään vihreää valoa. Siinä ei paina yhtään se tosiasia, että kotona on vaimo ja lapsia.

Tottakai voit esittää tietämätöntä ja naiivia neitsytmiestä, mutta itse olen monet kerrat saanut todistaa, miten ukkomiehet juoksevat perässä ja tilaisuuden tullen vievät vieraan hotelliin tai härskeimmissä tapauksissa jopa kotiinsa heti kun vaimon silmä välttää.

Mä en kyllä ymmärrä mikä se KIITTI ITTELLES silmäniskuineen oikein tarkoitti? Kiitos mistä?

Tuosta viestistäkin päätellen tämä nainenkin tietää varsin hyvin missä mennään, ja tykkää leikkiä ajatuksella hurmata perheen mies.

"kiitos itsellesi ;)" On juuri se minkä hän halusi sinun ehkä jos hyvin käy niin joskus näkevän, jotta tietäisit juurikin sen mitä on tapahtunut.

Naisellahan ei ole "hävittävää.."

Ei mua ainakaan kiinnostaisi katella noin huonolla itsetunnolla varustettua naista kuin AP, sori vaan. Ja mitä sille voi jos ihastuu toiseen? Ei miehesi välttämättä vain pillua halua, vaan voi olla ihastunut oikeasti hoitajaan. Lapsellasi on vielä paskempi lapsuus jos koitatte vain jatkaa yhdessä ja mies tyytyy sinuun ja esittää että kaikki on hyvin.

Ei mua ainakaan kiinnostaisi katella noin huonolla itsetunnolla varustettua naista kuin AP, sori vaan. Ja mitä sille voi jos ihastuu toiseen? Ei miehesi välttämättä vain pillua halua, vaan voi olla ihastunut oikeasti hoitajaan. Lapsellasi on vielä paskempi lapsuus jos koitatte vain jatkaa yhdessä ja mies tyytyy sinuun ja esittää että kaikki on hyvin.
Jaa mutta ensin kuuluu erota ja sitten vasta alkaa katella muita.

Sua kiinnostaisi siis katsella niin hyvällä itsetunnolla varustettua naista, joka tykkää flirttailla muiden miesten kanssa ja harkitsee mahdollisesti lähtevänsä jo kaffeille jonkun varatun ukkomiehen kanssa.

Suhteessanne on kaksi ongelmaa; sinä ja sun hemmetin huono itsetunto ja ehkäpä liiallinen mustasukkaisuus, sekä sun miehesi nolo käytös. Koittakaahan saada asioiden mittakaavat todellisuutta vastaavaksi tuossa asiassa, niin ei maailma näytä ihan niin pahalta.

Relaa itse, ja lähde kavereiden kanssa yöelämään pitämään hauskaa, pieni flirtti ei tekisi sinullekaan pahaa, eikä tarkoita mitään sänkyyn menoa kuitenkaan. Tsemppiä Ap, löysää vähän pipoa.

Suhteessanne on kaksi ongelmaa; sinä ja sun hemmetin huono itsetunto ja ehkäpä liiallinen mustasukkaisuus, sekä sun miehesi nolo käytös. Koittakaahan saada asioiden mittakaavat todellisuutta vastaavaksi tuossa asiassa, niin ei maailma näytä ihan niin pahalta.

Relaa itse, ja lähde kavereiden kanssa yöelämään pitämään hauskaa, pieni flirtti ei tekisi sinullekaan pahaa, eikä tarkoita mitään sänkyyn menoa kuitenkaan. Tsemppiä Ap, löysää vähän pipoa.

Minä en saanut mistän sellaista kuvaa, että ap:lla olisi huono itsetunto. Päinvastoin. Hän analysoi tilannetta järkevästi. Ei syytä kaikesta hymiön laittanutta hoitotätiä, vaan ymmärtää, että mies on tilanteessa se isoin pahis, kun on ollut aktiivisempi osapuoli.

Jahas, muutama kunnon kyrvänsyyläukko on siis sitä mieltä, että kyllä pitäis saada ihan rauhassa vikitellä vieraita, ei sais vaimo sellasesta yhtään hermostua. :poop: Miettikääpäs tilanne toisinpäin...

Yksin saisitte olla, jotka ette kykene yhteen ihmiseen sitoutumaan.

Julkiterhikistäkö ap löysit sen hoitotädin iän? Vai miten sait selville?

Pienet piirit. Sama tyttö vetää jumppia ja tekee pt:n hommia läheisellä tunnetulla kuntosaliketjulla. Hain lapsen tänään ja mä en sanonut mitään. En koskaan lähettänyt sitä viestiäkään. Mutta mä voisin melkein vannoa ja vakuuttaa, että tämä nainen tiesi mun nyt tietävän. Eli mies on aivan varmasti laittanut jotain viestiä ja nyt sovitaan mitä mulle mistäkin kerrotaan.

Ja tämähän saa tietenkin mielikuvituksen liikkeelle. Mitä siellä oikeasti on tapahtunut, jos miehen on pitänyt panikoida ja kertoa jääneensä kiinni? Tai sitten mä oikeasti olen vainoharhainen, mutta tuskin...

Päiväunissas ehkä:whistle: opet on yleensä ihan sivistyneitä ja esimerkin näyttäjiä lapsukaisille. Ei ne pukeudu kyseenalaisesti opetustilanteisiin. No, opefantasiat lienee yleisiä...:ROFLMAO:

No ei noiden opettajien sivistyksessä tai ammattitaidossa mitään vikaa ollut. Miltä vuosituhannelta asenteesi ovat peräisin, jos bikinit rannalla ovat mielestäsi kyseenalaista pukeutumista? Miksi lapsille pitäisi opettaa "häpeä sukupuoltasi, peitä itsesi"-kulttuuria?
Sinä epäilemättä "ilmiantaisit" papin, jonka näkisit ottavan tuopillisen tai kätilön, joka suutelisi toista naista kadulla.

Jos tunnettaisiin (onneksi ei), voisin näyttää sinulle piristäviä kuvia :rolleyes: tuolta retkeltä.

Siis todella vi*tun vastenmielistä tänäpäivänä, että luottamus kumppaniin ei sais olla jotenkin ok. Vaan että flirrttailu ja päiväkodin tätin hoitajaa on ihan ok iskeä varattuna miehenä?

Siis nykyäänhän maailma pelaa näin, joten ap. Olen pahoillani, herää nykyisyyteen ja jätä vanhat toveet siitä luottamuskellisesta suhteesta. Nykyään "ELÄMÄ ON PELI" ja tee mitä huvittaa on se juttu..

Me ollaan vanhanaikasia kurppia jotka tahtoo jotain lojaalisuutta..

No ei noiden opettajien sivistyksessä tai ammattitaidossa mitään vikaa ollut. Miltä vuosituhannelta asenteesi ovat peräisin, jos bikinit rannalla ovat mielestäsi kyseenalaista pukeutumista? Miksi lapsille pitäisi opettaa "häpeä sukupuoltasi, peitä itsesi"-kulttuuria?
Sinä epäilemättä "ilmiantaisit" papin, jonka näkisit ottavan tuopillisen tai kätilön, joka suutelisi toista naista kadulla.

Jos tunnettaisiin (onneksi ei), voisin näyttää sinulle piristäviä kuvia :rolleyes: tuolta retkeltä.
Heh heh älä leiki tyhmää. Biksut rannalla ok, mutta opetustilanteessa ei, enkä tunne yhtään niin junttia opea, joka keikistelis bikineissä opettaessaan.

Yhteistyössä