Päiväkodin hoitajan flirttailu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No hitto mikä vyyhti tuosta lähtikin sitten purkautumaan. Koko viime yö tätä nyt on selvitetty, itketty ja riidelty. Homma on alkanut joskus viime keväänä. Mun mies ja tämä päiväkodin hoitaja olivat sattumalta törmänneet tuolla yöelämässä, kun mies oli juhlimassa eräänä päivänä tuossa keväällä Jostain syystä ne olivat viettäneet aika yhdessä, mutta mitään ei (puheiden peurusteella) kuitenkaan tapahtunut. Kun tästä nimenomaan väänsin ja vaadin totuutta, niin mies on "silittänyt poskea" jossain asiayhteydessä. Okei, se menee jo rajan yli, mutta ei kuulemma mitään suutelua tms. Miehen selitys on tietenkin, että he olivat molemmat humalassa. Eli oikein selitysten klassikko!

Tämän yön jälkeen mies on alkanut flirttailemaan. Viedessään lasta päiväkotiin on hän jälkeenpäin tekstannut milloin mitäkin. Välillä on kehuttu kampausta, vaatteita tai vittu kynsilakan väriä jne. Pääasia on ollut saada viestiteltyä jotain. Nyt kesällä mies oli ulkona ja ennen sitä iltaa se oli lähettänyt tälle naiselle viestin, että onko hän mahdollisesti liikkeellä sinä iltana. Nainen oli vastannut että ei ole lähdössä ulos. Mies olikin sitten kysynyt, että lähtisikö hän syömään kanssaan joku kerta.

Nainen oli tähän vastannut, että "etkö sä oo varattu mies", niin mies oli siihen taas vastannut että on, mutta "eihän syömisessä ole mitään pahaa".

No tätä syömiskertaa ei nyt ikinä ehtinyt tapahtumaan, ennen kuin näin sattumalta whatsup-viestin lapseen liittyvään asiaan, jossa oli tämä silmänisku laitettu loppuun.

Mä oon henkisesti ihan romuna. Jäin tänään saikulle, koska olen valvonut koko yön tätä selvittäessä. Mies lähti aamulla työmatkalle Tampereelle ja on siellä yön yli. Just pahimpaan hetkeen! Arvaatte varmaan onko mulla mielessä, että mietä siellä yöllä nyt voi tapahtua jos asenne on tuo. Mies on sitä mieltä, että koska mitään varsinaista fyysistä ei ole tapahtunut, niin minä ylireagoin. Mun mielestä asiat eteni kyllä vahvasti sitä kohden ja tässä oli ehkä puhtaasti vain tuurista kiinni ettei menty makkariin. Ei ehditty siihen saakka vielä. Ja tämä riittämättömyyden tunne. Onhan se valehtelematta se nainen nuori ja kaunis. En mä tässä iässä edes voi päästä enää tuollaiseen fitness-kuntoon.

Lapsi tykkää hoitopaikastaan ja se on ihan meidän kodin lähellä. Ja periaatteessahan tuo nainen ei ole tässä se syyllinen, että on jotenkin väärin vihata sitä, vaikka siltä se nyt tuntuu. Miten mä voin kohdata sen lasta viedessä tai hakiessa?!

En tiedä miten tässä saa ajatukset kasaan...

Okei no.. Meillä olis selkeästi menty rajojen yli ja kyllähän tuo kieltämättä haiskahtaa siltä, että jos ei nyt ole ollutkaan aikomusta pettää niin ainakin jotain jännitystä asian tiimoilta on haettu. Enemmän kuin pikkuflirttiä. Ei mun mielestä päiväkodin hoitsujen kanssa mennä syömään, varsinkaan salaa.

Ymmärrän AP että varmasti ahdistaa, mutta koita ottaa silti vähän rennommin. Mies ilmeisesti kuitenkin kertonut mitä asiaan liittyy. Ehkä se vaan halusi testata viehätysvoimaansa, että riittäisikö se vielä 23v fitness mimmin kaatamiseen. Jotain itsetuntokriisiä emt.

Mutta puhukaa asiat läpi asioina.

• Tykkää
Reactions: Echo
Heh heh älä leiki tyhmää. Biksut rannalla ok, mutta opetustilanteessa ei, enkä tunne yhtään niin junttia opea, joka keikistelis bikineissä opettaessaan.

Minä puolestani tunnen ja näen tuon junttiuden tasan päinvastoin. Mutta perustele nyt, miksi ne bikinit eivät mielestäsi sovi silloin, kun ohjataan oppilaita hiekkarannalla? Onhan niitä lapsia muutenkin hiekkarannoilla bikineitä (ja jopa yläosattomia) näkemässä.

Sovelias opettajan uima asu?

bathing_machine.jpg

Opetustilanne hollantilaisen koulun biologian tunnilla (junttiopetusta?)
2D5D3B8600000578-3269467-image-a-45_1444725210599.jpg

Siis todella vi*tun vastenmielistä tänäpäivänä, että luottamus kumppaniin ei sais olla jotenkin ok. Vaan että flirrttailu ja päiväkodin tätin hoitajaa on ihan ok iskeä varattuna miehenä?

Siis nykyäänhän maailma pelaa näin, joten ap. Olen pahoillani, herää nykyisyyteen ja jätä vanhat toveet siitä luottamuskellisesta suhteesta. Nykyään "ELÄMÄ ON PELI" ja tee mitä huvittaa on se juttu..

Me ollaan vanhanaikasia kurppia jotka tahtoo jotain lojaalisuutta..

On ikävää, että juuri teiltä kurpilta se luottamus itseenne ja mieheenne puuttuu niin täydellisesti, ettei se kestä hymiötä viestissä tai leikkimielistä sanailua.

kurppa

14445.jpg

Mun ukon kohdalla olisi vastaavassa tilanteessa siinä ja siinä että joutuisiko pakkailemaan jo kamojaan. Saisi ainakin kertoa ensin totuuden.

Täysin epäammattimaista käytöstä kyseiseltä hoitajalta!! Olis heti alkuunsa pitänyt viheltää peli poikki ja ajatella lapsen etua.
Mieheltä vielä törkeempää käytöstä!! Ei ketään vierasta naista vaan yksinkertaisesti pyydetä syömään.. huh huh.. taitaa olla jotain muitakin salaisuuksia hiassa, ei tainnu olla eka kerta kun huseeraa muualla kuin kotona...
Nimimerkki hoitaja,vaimo ja äiti

Täysin epäammattimaista käytöstä kyseiseltä hoitajalta!! Olis heti alkuunsa pitänyt viheltää peli poikki ja ajatella lapsen etua.
Mieheltä vielä törkeempää käytöstä!! Ei ketään vierasta naista vaan yksinkertaisesti pyydetä syömään.. huh huh.. taitaa olla jotain muitakin salaisuuksia hiassa, ei tainnu olla eka kerta kun huseeraa muualla kuin kotona...
Nimimerkki hoitaja,vaimo ja äiti

Mitä pahaa syömisessä on? Ryhdytkö sinä "ammattimaisena" aterian jälkeen naimaan jokaisen kanssa, joka istuu samassa ruokapöydässä kanssasi?

tenor.gif

Flirttaava viestittely muiden kanssa ei kuulu yksiavioiseen, uskolliseen suhteeseen noin niinku yleisesti käsittäen, saatikka vokottelu.
Avoimemmat suhteet on asia erikseen.

Yhteistyössä