M
"minä"
Vieras
Lassien haalareita löytyy esim cittarista ja prismasta koko 140 cm. Samoin esim erätukusta voi tilata haalareita kokoon 150 cm asti.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mistä löysit? :attn:
Ekaluokkalainen 125 cm pitkä/pätkä tyttö haluaisi ja tarvitsisi haalarin ns. vapaa-aikakäyttöön, 134 cm olisi varmaan sopiva koko mutta suurin mitä oon löytänyt on ollut 128.
Älä sitä kokolappua tuijota, saati sitten sitä että koska on ollut kellekkin sopiva.
Syksyllä kun täällä kyseltiin että minkäkokoisia pukuja ihmiset aikoo ostaa, minä vastasin johonkin ketjuun että 92 ja 98 puvun välillä arvon, että kumman ostan 1,5v talveksi. Siitä moni sanoi että ei missään nimessä 98 se on 3 vuotiaan koko! No juu, 92 ostin kun se vaikutti syksymmällä hyvältä, noo, nyt nousee istuessa lahkeet kuomien varren yli ja siitä tuulee sisään, ei auta jalkalenksut kun väli jää silti kun lapsi istuu tai koukistaa jalkaansa.
Ja kaverin 9kk ikäinen tyttö 82cm pitkä ja painoa 13kg, tuon kokoinen vasta 2v:nä.
Kannattee ostaa vain Reimateciä, säästyy monelta ongelmalta. Oikeastaan voisi Reimatec tulla ihan pakolliseksi![]()
Ei helvetti.
Ootkos ikinä kuullut esim. väreistä vihreä,ruskea,beige...Sopivat niin tytölle ja pojalle.Vaikka mun mielestä ei ole sinänsä olemassa tyttöjen ja poikien värejä vaan ihan värejä.Esim. mun pojalla on ticketin tummanvihreä haalari ja kaverin tytöllä sama...Ja en osaa sanoa kummalle se paremmin sopii paremmin tai kumpi heistä on tytön/pojan haalarissa.