Päiväkodintätien lahjat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
Meidän lapsi lopettaa kesä alussa päiväkodissa ja nyt mulla onkin ongelma. Tätejä on kolme. Pitäisikö kaikille ostaa jotain ja mitä? Jotenkin musta tuntuis tyhmältä ostaa vaan yhdelle kun kaikki on kuitenkin lasta hoitaneet. Vai pitäisikö ostaa/tehdä jotain yhteistä tädeille esim. pullia kahvitauolle.

Entäs, koska lahjat pitäisi antaa, vikana tarhapäivänä vai kevätjuhlissa, jotka ovat jo reilu viikkoa aiemmin?

Mä vein viime vuonna kevätjuhlissa sellofaaniin pakatut orvokit kaikille, 6 tätiä. Halpa ja hyvä lahja. Sain vinkin aiemmin toiselta taholta et ei kertakäyttöisiä kalliita ruusuja eikä krääsää, mielummin hyötykäyttöön. Olivat aivan innoissaan ja loppukesästä kehuivat kuinka se meidän orvokki kukkii takapihalla. Suosittelen jotain kahvipöytään tai pihalle istutettavia, mut ei lakastuvia ruusuja tai pöytäkoristeita joita on jo monelta vuodelta.

Minä vein päiväkodin tädeille (4kpl) jokaiselle oman dinosauruspehmon, kaikille erivärisen. :D Osa heistä oli jäänyt jo kesälomalle joten kukat olisi kuihtuneet ja herkut homehtuneet.... :xmas: Ja pienten lasten ryhmässä pehmot voi vaikka ottaa hyötykäyttöön jos ei kotiinsa asti niitä jaksa kantaa. :D

Yhteistyössä