T
"tinttiliini"
Vieras
Meillä esikoinen vesirokossa ja siksi olen kotona. Nyt tänään ajattelin että vien kuopuksen hoitoon ja tehdään jotakin spesialilia kotona esikoisen kanssa kun kuume alkanut helpottamaan ja kuitekin vielä noita näpyjä on ettei voi ihmisten ilmoillekaan mennä.
Tulin sitten sanoneeksi kun kupusta siinä naulakolla autoin riisumaan että esikoinen on kotona vesirokossa
ja voivottelin (tyhmä minä) koska se sitten tulee kuopukseen.
Niin he laittoi meidät pois että emme tartuta muita.
Pitääkö minun muka pitää lapsi pois hoidosta niin kauan kunnes se vesirokko on kupuksessakin ollut?
Emmehän mekään tiedä mistä tuo tauti meille on tullut ja eihän se nyt ole varmaa tuleeko koko rokko kuopukseen.
Itämisaikakin on 2-3viikkoon :O joten eihän kukaan voi noin kauan linnottautua olemaan kotona sisällä.
Nyt mietin jos tekisin siitä hoitajasta valituksen ja soittaisin johtajalle.
mutta onko se naurettavaa,vai onko oikeasti niin että nyt meidän perheen on oltava karanteenissa?
Tulin sitten sanoneeksi kun kupusta siinä naulakolla autoin riisumaan että esikoinen on kotona vesirokossa
ja voivottelin (tyhmä minä) koska se sitten tulee kuopukseen.
Niin he laittoi meidät pois että emme tartuta muita.
Pitääkö minun muka pitää lapsi pois hoidosta niin kauan kunnes se vesirokko on kupuksessakin ollut?
Emmehän mekään tiedä mistä tuo tauti meille on tullut ja eihän se nyt ole varmaa tuleeko koko rokko kuopukseen.
Itämisaikakin on 2-3viikkoon :O joten eihän kukaan voi noin kauan linnottautua olemaan kotona sisällä.
Nyt mietin jos tekisin siitä hoitajasta valituksen ja soittaisin johtajalle.
mutta onko se naurettavaa,vai onko oikeasti niin että nyt meidän perheen on oltava karanteenissa?