V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja koppis:Jos ei juhlapuku niin ainakin juhlavat aion laittaa, siis pojalle esim. sammarit, kauluspaita ja liivi.
Alkuperäinen kirjoittaja hei haloo:Alkuperäinen kirjoittaja koppis:Jos ei juhlapuku niin ainakin juhlavat aion laittaa, siis pojalle esim. sammarit, kauluspaita ja liivi.
Näin yleensä, ja tytöt sitten vähän juhlavampaan mekkoon tai vastaavaan ja hiukset nätisti.
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Jos menette esim. koko perhe juhlaan, niin puetteko kaikki juhlavaatteet päällenne vai vain lapsille?
Mun täytynee ostaa pojalle uus kauluspaita farkkujen kanssa, edellinen oli jääny pieneksi ja kun ei sitä huppariakaan viitsi sitten laittaa.
Entä kengät vai käykö sisällä vain sisätossut? En viitsis ostaa juhlakenkiä vain tämän tunnin kestävän joulujuhlan vuoksi, niitä kun ei muuten tarvitse.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Jos menette esim. koko perhe juhlaan, niin puetteko kaikki juhlavaatteet päällenne vai vain lapsille?
Mun täytynee ostaa pojalle uus kauluspaita farkkujen kanssa, edellinen oli jääny pieneksi ja kun ei sitä huppariakaan viitsi sitten laittaa.
Entä kengät vai käykö sisällä vain sisätossut? En viitsis ostaa juhlakenkiä vain tämän tunnin kestävän joulujuhlan vuoksi, niitä kun ei muuten tarvitse.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Alimmainen, tosi söpö kokonaisuus :heart: