Kuinka hienona eskarin joulujuhlaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sareiv
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sareiv

Vieras
Minkälaisella vaatetuksella ootte menneet eskarin joulujuhlaan? Siis itse?
Päiväkodilla tänään on juhla. "Pitääkö" vanhempienkin olla juhlavaatteissa vai riittääkö siistit vaatteet? Puolijuhlavaa vai ihan perus siistit farkut ja neuletakki?

Ok. Laitan siis mustat suorat housut ja jonkun paidan. Mulla on toinen meno heti juhlan jälkeen ja en ehdi vaihtamaan vaatteita siinä välissä, että juhlavaatteissa en haluaisi lähteä, etten ole ihan ylipukeutunut illalla.

Vanhemmat yleensä ihan tavallisissa arkivaatteissa,välillä huvittaa jos näkee jotkut vanhemmat superykköset päällä. Lapsille tietysti juhlavampaa,se on heidän juhlansa.

Mustat suorat housut ja joku arkea juhlavampi paita (miehillä esim joku neule) on ok, eli semijuhlavaa. Kertoo arvostuksen puutteesta jos lapsen juhlaan menee farkuissa tai verkkareissa.

Suurin osa oli ihan tavallisissa vaatteissa. Ei yksikään ollu juhlakamppeissa. Ite olin hienoimmasta päästä mustissa housuissani ja vähän paremmassa paidassa. Mutta minusta tärkeintä olikin mennä katsomaan lasten hartaudella harjoittelemia esityksiä, kuin muiden vanhempien vaatteita. ;)

Yhteistyössä