Päivän aprillipilat kasaan kiitos

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Mie olin törkeä ja juoksin kello 3 veljen tykö hirveällä ryminällä niitten makkariin ja huusin ko hinaaja että navetta on tulessa ja lehmät juoksee ympäri lumisia peltoja :xmas: Veli hyppäs ylös ja juoksi kalsareissa ulos ilman kenkiä vain todetakseen että joka paikassa oli pimeää ja rauhallista :whistle: Ja hyyti sai nauraa, nauroin vielä senki jälkeen ko sain juosta pakkoon sitä ja lukittautua rantasaunaan piiloon :laugh:

Siskolle soitin heti aamusta että muutettaan miehen kans ruottiin pysyvästi ja se saa perheensä kans muuttaa meän talloon asumaan, mieluiten heti. Läpi meni, puhelu lopetettiin iloisissa merkeissä kunnes siskon mies soitti minun miehelle ja kysy eikö tämä nyt kuitenki ollu aprillipila :D

Veljen lapsille taas olen satuillu että ostin Haaparannan karkkikaupan ja ne saa tästä etteenpäin syyä sielä niin paljon karkkia ilmaseksi, ko jaksavat. Voi riemua, voi iloa... Kunnes hyyti rallatteli aprilliviisun ja jätti pettyneet kakarat nuolemaan näppejään :saint:

Miestä en oo aprillannu, enkä aio ees yrittää. Sen sijaan aika tasan pari minuuttia yli puolenyön mies sai jonku turhautumiskohtauksen, näpläs kännyä, hyppäs sängystä ylös ja totes julmasti että hän ottaa lopputilin. Ja mie kyselin että no miksi.... Mies heilutteli kännykkää ja sano että on jääny pomonsa kans kiinni homosuhteesta sen pomon vaimolle. :laugh: En voinu ko suu auki tuijottaa ja se vielä lisäs vettä myllyyn aina niin kauan että mie aloin jo itkua vääntään :D

Eli, menin lankaan. :ashamed:

Toistaseksi ei vielä mittään uutta, mut veljen suunnalta on varmasti ootettavissa joku isku, yritän olla varuillaan. :D

Mies lähtee töihin 6 aikaa.. Ja oli laittanu tekstarin matkalta, jonka minä sain yheksältä aamulla. Viestissä luki: Huomenta, aamu alko huonosti.. Multa lähti kortti 4-6kk ja sain yli 1000e sakkoja.. Onneks kaveri voi tuoda mut töistä kotiin.. Anteeks kulta kauheesti.. Vituttaa.. Soita kun heräät. Hetken aikaa mul sydän hakkas, mut sit tajusin et on aprilli päivä.

Aamulla 7 aikaan kun mukulat heräsi, aukaisin verhot ja rupesin kiljumaan, et lumet on sulanut ja kesä on tullut!! Vähän tuli tenaviin vipinää ja äiti oli sen jälkeen tyhmä-äiti kun tuollaista meni valehtelemaan....

Mä odottelen iltaa ku sitte äiti on (toivottavasti) unohtanu jo koko aprillipäivän :D Mulla on tokapojan ultrakuva ja äitiyskortti laukussa ku meen äitillä käymään, meinaan vilauttaa sille kuvaa :D

Siskoa aattelin aprillata ku oon menossa hakemaan sitä et rengas puhkes tai muuta mukavaa :D

Mä olen töissä kansainvälisessä firmassa ja aprillasin viime vuonna,että lähden työntekijävaihtoon Malesiaan puoleksi vuodeksi. Tai että multa on kysytty,että haluanko mennä. Kovasti mua onniteltiin mahdollisuudesta, joskin lapset oli sitä mieltä,että kesällä Malesiassa vois olla jonku kuukauden, mutta syksyksi haluavat Suomeen kouluun :D

[QUOTE="eeva";23490497]minusta ihan typeriä tämmöset aprillipilat[/QUOTE]

mä en kans jaksa jotenkin. Jos tulee tosi hyvä jekku niin sitten ehkä naurattaa mutta ei nää "maija meikäläinen on nyt parisuhteessa" jutut oikein iske..

Mun käsitys hyvästä aprillipilasta on semmonen et laitetaan toinen juoksemaan jonnekkin ihan turhaan... Just niinku täällä muutama olikii et toinen oli juossu ulos/ikkunaa. Ei noi tommoset tekstiviesti yms. huijaukset oo aprillipiloja...

[QUOTE="vieras";23490635]Lähetin miehelle kuvaviestin, jossa positiivinen raskaustesti. Läpi meni :D Mies oli ihan paniikissa vähän aikaa kunnes paljastin, että oli pila.[/QUOTE]

Lainasin tätä. Lähetin miehelle viestin jossa kuva ja alla ei vittu....katsotaanpa mitä tulee takas :D

mulla aika sterilisaatioon tän kuun aikana :D

Minäkin täällä jännitän, että mitenhän minua mahdetaan tänään vedättää? Tänne kun tulee tänään lapsi mummolasta takasin kotio ja voi olla odotettavissa että mummo + pappa ovat jotain jäynää keksineet pääni menoksi. Eihän aprillipiloissa toisaalta mitään ikävää ole, mutta jos meneekin lankaan, niin kyllä siitä jää nolo olotila itselle päälle, tyyliin että pitkin olla hölmö ja uskoa satuja.

Nyt mä sen keksin, kiitos vaan! Tänään kun mies tulee töistä ja lähden kauppaan, soitan sille matkalta että kortti lähti ja tuli isot sakot. Mä ajan aina ylinopeutta joten tää vois mennä läpi (ja meidän autossa on oikeesti sakkorenkaat) ja puhelimessa se ei nää mun naamasta että valehtelen :).

Nyt mä sen keksin, kiitos vaan! Tänään kun mies tulee töistä ja lähden kauppaan, soitan sille matkalta että kortti lähti ja tuli isot sakot. Mä ajan aina ylinopeutta joten tää vois mennä läpi (ja meidän autossa on oikeesti sakkorenkaat) ja puhelimessa se ei nää mun naamasta että valehtelen :).

Eli vähän sama kun mulla, tosin mä ajan ylinopeutta vaan ku oon yksin liikkeellä, eli tänään illalla :D ja kaikkihan tietää et poliisit on just nyt liikkeellä ku tiet on sulat ja renkaidenvaihtokausi alkaa..

[QUOTE="xyz";23490943]Mitä täällä ihmiset noin paljon sakkorenkailla ajelee? Leikkiä nyt turvallisuuden kanssa sen takia että ei viitsitä (tai raskita?) uusia renkaita?[/QUOTE]

No meillä ei ainaka oo varaa pistää just nyt 1500€ renkaisiin, ku kesärenkaat on pakko ostaa uudet ku yks rikki ja sit uudet talvirenkaat paria viikkoa varten nii ei todellakaan oo varaa.

Yhteistyössä