Päivän aprillipilat kasaan kiitos

käkä. lähdin aamulla miehen vielä nukkuessa puoleksi päivää vanhemmilleni. kiinnitin kahvinkeittimeen lapun "RIKKI! käyn katsomassa uutta paluumatkalla". tuo erittäin pahasti kahvista riippuvainen mies oli sitten vieroitusoireissaan manannut ja koko aamupäivän koittanut keitellä keittimen läpi vettä ja ottaa selvää mikä siinä on rikki ja miten asia korjata, ennenkuin soitti klo 12.00 minulle :D

Mä taidan laittaa makaroneja vessanpöntön renkaan alle, kun sain vinkin toisesta ketjusta :) Testasin jo, että kuinka rytisee ja rytisihän se :D Nämä on niitä aprillipiloja, jotka iskee muhun. Kukaan ei voi pahoittaa mieltään ja naurattaa niin pilan tekijää kuin kohdettakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Teen tämän;23491071:
Mä taidan laittaa makaroneja vessanpöntön renkaan alle, kun sain vinkin toisesta ketjusta :) Testasin jo, että kuinka rytisee ja rytisihän se :D Nämä on niitä aprillipiloja, jotka iskee muhun. Kukaan ei voi pahoittaa mieltään ja naurattaa niin pilan tekijää kuin kohdettakin.

Mä tein tuon viime vuonna, toimi! :D

Nyt ei oo mitään ideaa, ku ukko kielsi pilailemasta raskauteen liittyvillä asioilla (kuten että soittaisin että vedet meni tms). :)

Alkuperäinen kirjoittaja Teen tämän;23491071:

mä en oikein ymmärrä tätä, miten tämä toimii?

[QUOTE="hmm";23491151]mä en oikein ymmärrä tätä, miten tämä toimii?[/QUOTE]

Sitten kun joku istahtaa pytylle, alkaa rytisemään, kun makaronit menee rikki. Ja ääni on yllättävän kova, että siinä kyllä säikähtää :D

Mies mulle tänään toi toisen auton ajettavaksi, no päätin sitten soittaa, että onko vinkkejä kun nyt se toinen auto ei lähde käyntiin, ei sano mitään. Mies siinä puhelimessa ihan hämillään, että mikä siihen on voinut tulla, toimi ihan hyvin nämä paripäivää mitkä on sillä ajellut, kyseli onki valot jääny päälle, entä onko vaihde P:llä (on siis tommonen automaatti letukka), totesin vaan, että virrat menee kyllä päälle, mutta ei pyöritä ollenkaan.
Ajattelin, että olisin hakenut muksut sillä koulusta, mutta ei tapahtunutkaan mitään kun avaimesta käänsin.
Hetken annoin toisen siinä ääneen ihmetellä ennen kuin sanoin, että aprillia, aprillia....

Mies siihen; No niin just joo :)

Yksi muksuista just risautti makarooneilla pöntön ja toiselle isommalle pitää vielä jotakin keksiä, kuopus on niin pieni, että sen saa sitten tytöt aprillata sen.

Viimeksi muokattu:
Aaahhha, oli pakko lähettää ukolle kans positiivsesta raskaustestisä kuva :D Lapsi kun on tähän tilanteeseen ehdoton nou nou ja panikoidaan vähänki jos menkat myöhästyy päivällä (tuplaehkäisy käytössä) :D Nyt toinen panikoi töissä :D

Meillä oli aika iisi aprillapila,mies ja mie laitettiin viestiä sukulaisille,että meijän tyttökisu sai viime yönä pentuja,kuka ottas kissanpennun.:)
Osa usko ja osa ei.

Yhteistyössä