Päivystyksessä lapsi juoksi ympäriinsä käytävillä häiriten sairaita ihmisiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="aisiis";22121598]Aivan mahtava asenne!![/QUOTE]

Aivan! Kyllä aikuisen ihmisen pitää jaksaa hassutella jonkun ventovieraan lapsen kanssa, oli itsellä kuinka kovat kivut tai huono olo tahansa! Ja vaikka oksentaisi melkein tauotta, on aina löydyttävä intoa viihdyttää vierasta kersaa! Mahtavuutta!

Meillä oli tytöllä käsi joskus murtunut kolmesta kohtaa. Meidät lähetettiin kotiin, koska lääkäri olisi ehtinyt tytön luo vasta aamuyöllä. Nukuimme yön kotona ja palasimme aamulla sovittuun aikaan.

mä kanssa pari päivää sitten odotin yli 4 tuntia kahden (4v ja 5v) kanssa päisystyksessä. kokoaika meille sanottiin että ei ole montaa ennen meitä.. olihan tuossa juu tekemistä et sai lapset pysymään paikallaan ja hiljaa:whistle:

[QUOTE="asdf";22119004]En kyllä tajua miksei SAIRAALASSA saisi juosta! Käytävillä vielä, ei siis huoneissa. Eri juttu jos juoksee jossain kirkossa tai konsertissa mutta itse olen vain mielissäni kun edes jotain piristystä on siihen tylsyyteen.[/QUOTE]

No minäpä kerron. SE ON VAARALLISTA! lattiat ovat liukkaita. Sinnekun kaadutaan niin vaaditaan korvauksia sairaalalta.
Ja itse olin naistenklinikalla juuri synnyttäneenä. Niin erään perheen 5lasta juoksi käytävää päästä päähän ja kiljui. Olipa tosi mukavaa, yrittää siinä levätä.
Jakun itse olin tulossa ovesta ulos vauvan kanssa yksi kakara juoksi ovea päin, niin että vauvan kärry meinas kaatua :( ja kuka siitä sai huudot`? MINÄ !!! isä siellä huutaa "kato vähän etees" JEPJEP !! jos olis kakara kävelly niin ois huomannu, että ovi aukee ja ei olis tollasta sattunu.
Edes hoitajan sana ei tepsiny heille.

Eiköhän kuulkaa pistetä valtionbudjetti uusiksi ja aleta vaatia erilliset päivystykset hitaille mummoille, haiseville juopoille, rettelöiville aikuisille, itkeville vauvoille, juokseville taaperoille ja vittuuntuneen näköisille teineille? Ei minuakaan nyt suoranaisesti ilahduttanut, kun (aikana ennen omaa lasta) jouduin päivystyksen kautta yöksi sairaalaan, ja viereisessä vuoteessa ölisi ja mölisi joku äijä, joka ilmeisesti oli ottanut yliannostuksen lääkkeitä ja riehunut sitten päissään. Mutta eipä tuolle mitään voinut, huonekaveriaan ei voi valita.

Tietenkin joku kohtuus, jos lapsi tosiaan kirkuu ja mekastaa tai heittelee tavaroita tms., vanhempien on syytä ohjata hänet muualle ja käydä kävelemässä jne., mutta jos aikuisilta ihmisiltä ei voi vaatia, että tuntisivat rajansa päihteiden suhteen, miten 1-3 -vuotiaalta voisi vaatia, että hän istuu kahdeksan tuntia rauhassa paikallaan?

Yhteistyössä