pakko avautua exästä...ottaa niin päähän

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minni

Vieras
eli siis oelmme eronneet lopullisesti sen takia reilu vuosi sitten, että exällä oli toinen jo yli vuoden silloin jatkunut suhde. no, voitte kuvitella, etten kovin paljon luota siihen mieheen. nyt on lasten asiat sujuneet pitkään tosi hyvin ja mutkattomasti ja oon vähän saanu sitä menetettyä luottamusta takasin. on sovittu niin, että ennen kun kumpikaan esittelee mitään uusia tyttö-/poikaystäviä, niin puhutaan asia aikuisten kesken...

äsken sitten autossa lapset alkoi puhumaan kahdesta lapsesta, joita mä en tunne. kertoivat, mitä kaikkea ovat tehneet niiden lasten kanssa yms. ja mä olin ihan että siis ketä ne on...soitin sitte exälle...että kiva kun kerroit mullekin...oon siis niin pettyny vaan siihen, ettei mikään sovittu pidä...exän mukaan ovat tämän naisen kanssa vain kavereita...joopajoo, exän kaverit tiietään...oon sanonu, etten halua, että se esittelee lapsille naisiaan, koska ne vaihtuu kumminkin niin tiheeseen

huaaaaah, kiitos...kun sain avautua

No ei kiva tilanne. Mutta et loppujen lopuksi voi mitenkään kieltää exääsi esittelemästä vaikka joka päivä uutta naista, ja viettämästä intiimejä hetkiä heidän kanssaan öisin koska hän on latsen isä.
Mutta lohdutukseksi voin sanoa: lapset eivät ole tyhmiä ja he kasvavat. Meillä ei pojat ole murkkuiän tullen enään kiinnostuneita isänsä luona olemaan koska hän ei lastensa seuraa sen enempää arvosta että viettäisi sen heidän kanssaan ,

Mutta jos se onkin vaan kaveri. Etkö säkin vietä aikaa kavereiden ja lastesi kanssa. Ja onko sillä loppupeleissä väliä vaikka itsekseen esittelisikin uuden kumppanin keskustelematta sun kans ensin asiasta.

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Mutta jos se onkin vaan kaveri. Etkö säkin vietä aikaa kavereiden ja lastesi kanssa. Ja onko sillä loppupeleissä väliä vaikka itsekseen esittelisikin uuden kumppanin keskustelematta sun kans ensin asiasta.

joopa...kavereistaan kyllä juttelee avoimesti...ja sillä ei asiana sinänsä ole väliä...mutta tuon luottamisen kannalta, kun jotain on sovittu, niin olis kiva, että siinä pysyttäis.

Saa nähdä kuinka meillä käy, kun olen myös pyytänyt exältä, että ei ihan heti tätä uutta naistaan lapselle esittelisi, etenkin kun exä kuitenkin on täälläkin viettänyt joitakin aikoja. Exällä on tää uusi nainen ollut vasta muutaman kuukauden ja meidän erosta on se muutama kuukausi, tai oikeastaan exä muutti vasta kuukausi sitten täältä pois ja asiat on vieläkin hieman kesken.
Toisaalta exä näkee tätä uutta naistaan aika harvakseltaan kun asuvat niin kaukana toisistaan, että en pidä sitä niin kauhean vakavana suhteena vielä, eiväthän he kunnolla edes tunne toisiaan vielä.
Meillä ongelmana on se, että mä vielä odotan exälle toista lasta ja saa nähdä miten paljon se tulee aikanaan ongelmia aiheuttamaan, kun ilmeisesti tälle uudelle oli aluksi aika kova paikka se, että miehelle on lapsia ja toinen ei ole vielä edes syntynyt.

Yhteistyössä