M
minni
Vieras
eli siis oelmme eronneet lopullisesti sen takia reilu vuosi sitten, että exällä oli toinen jo yli vuoden silloin jatkunut suhde. no, voitte kuvitella, etten kovin paljon luota siihen mieheen. nyt on lasten asiat sujuneet pitkään tosi hyvin ja mutkattomasti ja oon vähän saanu sitä menetettyä luottamusta takasin. on sovittu niin, että ennen kun kumpikaan esittelee mitään uusia tyttö-/poikaystäviä, niin puhutaan asia aikuisten kesken...
äsken sitten autossa lapset alkoi puhumaan kahdesta lapsesta, joita mä en tunne. kertoivat, mitä kaikkea ovat tehneet niiden lasten kanssa yms. ja mä olin ihan että siis ketä ne on...soitin sitte exälle...että kiva kun kerroit mullekin...oon siis niin pettyny vaan siihen, ettei mikään sovittu pidä...exän mukaan ovat tämän naisen kanssa vain kavereita...joopajoo, exän kaverit tiietään...oon sanonu, etten halua, että se esittelee lapsille naisiaan, koska ne vaihtuu kumminkin niin tiheeseen
huaaaaah, kiitos...kun sain avautua
äsken sitten autossa lapset alkoi puhumaan kahdesta lapsesta, joita mä en tunne. kertoivat, mitä kaikkea ovat tehneet niiden lasten kanssa yms. ja mä olin ihan että siis ketä ne on...soitin sitte exälle...että kiva kun kerroit mullekin...oon siis niin pettyny vaan siihen, ettei mikään sovittu pidä...exän mukaan ovat tämän naisen kanssa vain kavereita...joopajoo, exän kaverit tiietään...oon sanonu, etten halua, että se esittelee lapsille naisiaan, koska ne vaihtuu kumminkin niin tiheeseen
huaaaaah, kiitos...kun sain avautua