Pakko avautua miehestä muuten pää räjähtää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Saattaa olla sekava sepustus,mutta pakko kirjoittaa.

Ollaan oltu jo useampi vuosi yhdessä ja lapsiakin on.Kaikki tappelut johtuu meillä seksistä ja rahasta,muut riidat tulee siihen kaupan päälle.
Nuorempana mies piti yöt hereillä,jos halusi seksiä ja minä en.Siitä tapeltiin niin pitkään että viiden aikaan aamulla annoin periksi,kun tiesin että lapsi herää kohta.Tätä jatkui useamman vuoden välillä enemmän välillä vähemmän.Yleensä jos halusin keskustella jostakin niin mies "kuunteli" 5min ja seksin vonkaus alkoi.Puhumaan piti mennä aina makuuhuoneeseen,kun mies ei voinut puhua kuulemma muualla.

Tuli minun toimesta mietintätauko suhteeseen ja asioista saatiin keskusteltua ulkopuolisen avulla.Palasin takaisin ja kaikki oli hyvin,paremmin kuin ennen.
Viimeinen vuosi on ollut ihan kauheaa.Seksiä meillä ei oo ja öitä se ei sen takia pidä hereillä,mutta aamulla kun silmänsä saa auki niin toki saan kuulla kuinka tekee mieli.
Sitä jatkuu niin pitkään että nukahtaa tai lähtee töihin.
Keskustelua mistää asiasta ei ole ollut pitkiin aikoihin ja kaikki asiat on pitänyt sulkea sisäänsä.Jos yrittää puhua niin kuuluu vaan että vittu pidä turpa kiinni.

Meidän parisuhteen seksittömyys johtuu minusta,ei tee mieli.Kertoo kuinka hyvällä päällä olisi jos saisi.No olen kokeillut aikasemmin että miten on,jos säännöllistä seksiä saa että pysyy hyvällä päällä ja keskusteltaisiinkin normaalisti.
Tasan tarkkaan siitä,kun petipuuhat loppuu ja noustaan ylös niin mies huutaa lapsille jostakin.Sitten alkaa minulle huutaminen,kun lapset ei pysy kurissa.Sitten alkaa minun haukkuminen ja lapset haukutaan tyhmäksi.
Eli seksi ei siihen käytökseen tee muutosta,samaa paskaa sai tai ei.
Nuo vuosia sitten hereillä pitämiset on saaneet minut siihen pisteeseen,että väkisinkään en voi antaa.

Tarkoituksella en ole alkanut pihtaamaan,puhumattomuus ja haukkuminen on johtanut jotenkin tähän.Odottaa kotiin ja tulee kauhea olo,kun katsoo ympärilleen että eihän ole mitään mistä se voi huutaa,on tuntosarvet koko ajan ylhäällä että voi alkaa itseään puolustamaan,kun huuto alkaa tai sitten lapsia pitää puolustaa isältään.

Tässä ei oo näköjään päätä eikä häntää,mutta pakko kirjoittaa kun ei ole kenelle puhua.

Hankalahan tilanteenne on, jos toinen haluaa elää ilman seksiä ja toinen ei. Olette puhuneet ongelmista, mutta yhteen erittäin tärkeään ongelmaan, eli sinun haluttomuuteen, ette ilmeisesti ole hakeneetkaan apua. Miettikää yhdessä, mikä saisi sinut taas innostumaan. Itse en ainakaan usko, että seksitön liitto voi kestää, elleivät molemmat sitä halua.

[QUOTE="minä";22364345]Hankalahan tilanteenne on, jos toinen haluaa elää ilman seksiä ja toinen ei. Olette puhuneet ongelmista, mutta yhteen erittäin tärkeään ongelmaan, eli sinun haluttomuuteen, ette ilmeisesti ole hakeneetkaan apua. Miettikää yhdessä, mikä saisi sinut taas innostumaan. Itse en ainakaan usko, että seksitön liitto voi kestää, elleivät molemmat sitä halua.[/QUOTE]

Minä en haluaisi elää ilman seksiä,mutta ei se mies siinä paljon töitä kaverina tee kun käskee turvan pitää kiinni,jos haluan puhua jostakin.Tai jos on paha mieli niin ei varmasti halaa.Kyllä se kassit tyhjentää minuun,mutta muuta siitä ei saa irti.
Aina raivoaa pahalla päällä sai tai ei.

"Nuorempana mies piti yöt hereillä, jos halusi seksiä ja minä en" - Uskomatonta! Siis se, että jatkoit suhdetta kun se olisi pitänyt lopettaa moisen kusipään kanssa heti alkuunsa.

Sinulla on selvästi mielenterveysongelmainen tai jollain muulla tavalla ongelmainen ja alistava mies. ei tuollainen ole normaalia. Varmasti voisitte lasten kanssa paremmin, jos viheltäisit pelin lopullisesti poikki.
Voimia sinulle!

Mua ei kyllä ihmetytä yhtään, jos ei sua haluta. Ei oo todellakaan ainut ongelma teidän parisuhteessa sun "haluttomuus", yleensä sekin johtuu jostain eikä oo vaan naisen vika. Tottakai seksi on tärkeä liitolle, mutta vähintään yhtä tärkeä on toi puhuminen ja toisen huomioiminen muissakin asioissa ja selvästi sun mies ei kanna omaa puoltaan kaupasta. Miksi sä sitten olisit vain käytettävissä sen tarpeita varten. Miehen pitäis kyllä vähän herätä. Kuulostaa tosi ahdistavalta tollanen kärttäminen seksin perään...

Minä taas näkisin asian niin, että miehellä on itsensä kanssa jokin ongelma, jota ei halua kohdata. Siksi haukkuu vaimon ja lapset ja etsii heistä syitä. Säännöllinen seksi ei sitä paranna. Tiedän omasta kokemuksesta miltä tuntuu olla "syyllisenä" kokoajan kaikkiin asioihin, joita ei ole oikeasti aiheuttanut. Tuo jatkuva varpaillaan olo kyllä syö ihmistä ja pahasti. Kannattaa tosiaan miettiä sitä omaa jaksamista ja suhteen jatkoa. Ja uskomattoman törkeää tuo hereillä pitäminen!! Sellaista ei kunnon ihminen tee rakastamalleen ihmiselle.

Jestas sentään. Eipä ole ihmekään, ettei sinun tee mieli, kun tuollaista painostusta on. Takuuvarmasti siinä häviää halukkaimmaltakin naiselta himot. Miksi ihmeessä olet sietänyt noin törkeää käytöstä mieheltäsi?

Minä olin avoliitossa nuorena vastaavantyyppisen miehen kanssa. Jos minua ei joskus huvittanut, niiin mies suuttui eikä antanut minun nukkua. Minulla oli sen verran itsekunnioitusta, että siitä liitosta lähdin aika nopsaan livohkaan. Kenelläkään typeryksellä ei ole oikeutta kohdella minua huonosti. Nykyinen aviomieheni ei määräile minua missään asiassa, vaan kunnioitamme molemmat toisiamme. Ihokarvat nousevat vieläkin pystyyn, kun ajattelenkin entistä avokkiani. Sääliksi käy hänen vaimoaan. Ihmettelen, kuka ihminen jaksaa sellaista alistamista ja nöyryyttämistä vuosikausia. Ja kaikkein eniten säälittää lapsiparat, kun saavat aivan kieroutuneen kuvat 'tasavertaisesta' parisuhteesta.

Meillä on pitkälti samanlaista. Mies vonkaa jatkuvasti. Oon sanonu, ettei tee oikein mieli, kun se on ollut niin tyly ja kiukkuinen eikä mikään kelpaa. Hetken jaksaa leperrellä ja panee puoliväkisellä, jos en ihan työnnä pois. Sen jälkeen olen kuin ilmaa tai kiukuttelu jatkuu. Sanoo kyllä ymmärtävänsä, ettei naiselle sekstailu maistu, jos naisen tunnepuoli laiminlyödään. Mut ei se sitä pitkään muista. Luulen, että sullakin halut palais, jos miehesi osaisi huomioida sinua eikä vaan itsekkäästi tyydyttää tarpeitaan sinussa.

[QUOTE="minä";22364345]mutta yhteen erittäin tärkeään ongelmaan, eli sinun haluttomuuteen, ette ilmeisesti ole hakeneetkaan apua. Miettikää yhdessä, mikä saisi sinut taas innostumaan. [/QUOTE]

Asiahan on päivänselvä. Mikä ihmeen provo tämä on? Ongelma on miehellä, ei puolisolla. Jatkuvan vonkaamisen ja vittuilun aiheuttama ahdistus (= "haluttomuus" ) on muka naisen syytä, ja että tämä on "jostakin tuntemattomasta syystä" haluton? Älä viitsi puhua paskaa.

Ap: sinuna ottaisin kiireesti vähintään uuden aikalisän, mieluummin eron, oman jaksamisesi takia, ja jotta lapset eivät altistuisi huudolle ja haukkumiselle. Tuo malli "perhe-elämästä" ei tee hyvää kenellekään teistä.

Ei tuo seksi ole teidän suhteessa se ongelma, vaan miehesi, jolla selkeästi on jotain henkisiä ongelmia ihan itsensä kanssa. Varmaan jollain vuosien terapialla miehestäsi saataisiin terveempi/normaalimpi, mutta itse en kyllä jaksaisi tuollaista niin pitkään tukea, joten ottaisin eron. Tai ainakin muuttaisin omaan asuntoon ja kehottaisin miestä laittamaan päänsä kuntoon, ja katsoisin sitten ajan kanssa, onko hän kykenevä muuttumaan ja ehkä joskus palaamaan yhteen. Joka tapauksessa ei kannata omaa (+ lasten) elämää pilata asumalla ja elämällä tuollaisen kanssa.

Ainainen seksin vonkuminen, seksistä ja sen puutteesta puhuminen vie halut. Minulla on käynyt näin.

Mies sai suhteen alussa joka päivä, parhaimpina monta kertaa. Sekään ei ollut hyvä, koska minä en tehnyt aloitteita. Miten olisin voinut, kun seksiä oli muutenkin koko ajan. Sitten alkoi kyllästyttää se jatkuva sekstaaminen, joka oli aina enemmän miehen halujen tyydytystä. Olin vain kohde. Aloin kapinoida ja siitähän riemu repesi. Jatkuvaa huomauttelua pihtaamisesta, vaikka mies edelleen sai 3-5 kertaa viikossa.

Syntyi lapsi ja vie huomiota mieheltä. Tässä vaiheessa omat haluni alkoivat jo hiipua ja ärsytti se jatkuva vihjailu pihtaamisesta. Mies edelleen sai seksiä monta kertaa viikossa. Nyt seksistä oli tullut vain hänen tyydytystään.

Tilanne on jatkunut näin 4 vuotta lapsen syntymän jälkeen. Minun ei edelleenkään tee mieli. Mies saa itsensä minuun tyhjentää, edelleenkin useamman kerran viikossa. Kauaa en jaksa tätäkään. Mies on itse pilannut seksielämämme, vaikka syyttääkin minua haluttomuudesta. Hän ei näe, että ongelma on hän. Hänestä se olen minä.

[QUOTE="näin meillä";22364476]Ainainen seksin vonkuminen, seksistä ja sen puutteesta puhuminen vie halut. Minulla on käynyt näin.

Mies sai suhteen alussa joka päivä, parhaimpina monta kertaa. Sekään ei ollut hyvä, koska minä en tehnyt aloitteita. Miten olisin voinut, kun seksiä oli muutenkin koko ajan. Sitten alkoi kyllästyttää se jatkuva sekstaaminen, joka oli aina enemmän miehen halujen tyydytystä. Olin vain kohde. Aloin kapinoida ja siitähän riemu repesi. Jatkuvaa huomauttelua pihtaamisesta, vaikka mies edelleen sai 3-5 kertaa viikossa.

Syntyi lapsi ja vie huomiota mieheltä. Tässä vaiheessa omat haluni alkoivat jo hiipua ja ärsytti se jatkuva vihjailu pihtaamisesta. Mies edelleen sai seksiä monta kertaa viikossa. Nyt seksistä oli tullut vain hänen tyydytystään.

Tilanne on jatkunut näin 4 vuotta lapsen syntymän jälkeen. Minun ei edelleenkään tee mieli. Mies saa itsensä minuun tyhjentää, edelleenkin useamman kerran viikossa. Kauaa en jaksa tätäkään. Mies on itse pilannut seksielämämme, vaikka syyttääkin minua haluttomuudesta. Hän ei näe, että ongelma on hän. Hänestä se olen minä.[/QUOTE]

Tuo on todella kamalaa. Vienyt sulta varmaan koko seksuaalisuuden.
Itse olisin ihan rikki jos joutuisin vaan olemaan joku johon kassit tyhjennetään. Söisi sisältä.
Ei sitä tietenkään voi raiskaukseen verrata, mutta jotain hyväksikäyttöä kuitenkin.

Ap. Älä siedä tota enään. Vaikka en ole eroamisen kannalla niin joskus sekin on pakko.
Mutta ainakin miehelle selkä seinää vasten ettei teillä kohdella sinua ja lapsia noin.
Älä sinäkään huuda vaan ole vain tiukka ja sano. Älä korota ääntä tai ala selittelemään jos mies ei suostu keskustelemaan. Mikäli suostuu niin sitten voitte keskustella mutta älä ota alistuvaa ja selittelevää roolia vaan kerro miten asiat ovat

Mieti mistä tuo kaikki alkoi? Miksi sitten aloit seurustelemaan miehen kanssa jos et nyt pysty kohtaamaan? Teidän pitäisi keskustella ja voihan sitä halata vaan, pystyykö mies pelkkään halailuun?
Tietänet itse jos sulla vaikuttaa jokin asia haluttomuuteen sen lisäksi että mies käyttäytyy noin.

[QUOTE="näin meillä";22364476]Ainainen seksin vonkuminen, seksistä ja sen puutteesta puhuminen vie halut. Minulla on käynyt näin.

Tilanne on jatkunut näin 4 vuotta lapsen syntymän jälkeen. Minun ei edelleenkään tee mieli. Mies saa itsensä minuun tyhjentää, edelleenkin useamman kerran viikossa. Kauaa en jaksa tätäkään. Mies on itse pilannut seksielämämme, vaikka syyttääkin minua haluttomuudesta. Hän ei näe, että ongelma on hän. Hänestä se olen minä.[/QUOTE]

Tää voisi olla mun näppikseltä, ihan samanlaista oli meillä, mutta sillä erotuksellä, että mies on nyt jo ex, itse päätti lähteä, kun päätin, etten minä mikään panopuu ja käskytettävä ole ja aloin kapinoida. Mies sitten etsi itselleen uuden panopuun.
Se todella syö ihmistä, kun toinen ei muuta tee kuin vingu seksiä, mutta sitten kun saa sitä seksiä, niin sekään ei kelpaa ja haukutaan. Meillä usein seksin jälkeen alkoi napiseminen siivoamisesta sun muusta ja sitten naristiin siitä, kun minä muka en ollut mukana siinä seksissä, että minä sekstaan vaan koska on pakko. No sitähän se vähän loppujen lopuksi olikin, kun en koskaan itse mitään siitä seksistä saanut, ei hyväilyjä ei pusuja ei mitään hellyyttä, pelkkää seksiä.
Monta kertaa yritin asiasta sanoa, mutta ei se perille mennyt.

[QUOTE="minä";22364345]Hankalahan tilanteenne on, jos toinen haluaa elää ilman seksiä ja toinen ei. Olette puhuneet ongelmista, mutta yhteen erittäin tärkeään ongelmaan, eli sinun haluttomuuteen, ette ilmeisesti ole hakeneetkaan apua. Miettikää yhdessä, mikä saisi sinut taas innostumaan. Itse en ainakaan usko, että seksitön liitto voi kestää, elleivät molemmat sitä halua.[/QUOTE]

Älä nyt jalsa - mieti vähän. "Haluaisin apua haluttomuusongelmaani, joka johtuu siitä, että ukkoni on kusipäinen idiootti..." Miehen vaihto olisi paras ratkaisu. Ei ap innostu niin kauan kuin joutuu sellaisen idiootin kanssa olemaan.

Mies on ollut ainakin masentunut,kun työssä ei saanut kunnioitusta vaikka teki mitä.Siihen ei ole apua hakenut missään vaiheessa ja minä olen yrittänyt auttaa.Aina olen kuunnellut,jos huolia on,mutta minun huolia ei tarvitse kuunnella.
Olen koittanut miehelle sanoa että tarvitsen myös läheisyyttä seksin lisäksi,eli niin että lapset kun menee nukkumaan,katsotaan lähekkäin telkkaria ja halitaan.
Sen hetken onnistuu ja sitten alkaa ns.tonkiminen jalkojen välistä ja yrittäminen seksiin.Sitten toki suuttuu jos lähden pois,että etkö sinä sitä läheisyyttä kaivannutkaan.
Tänään saan pelolla odottaa raivareita,kun yöllä alkoi menkat,kun mies suuttuu siitäkin että menee saumat.
Sitten alkaa parin päivän päästä kysely joko ne on loppunut.
Siksi olen vielä yhdessä,koska tiedän että elämästä tulee helvettiä,jos lähden lasten kans.Soittaa ja häiriköi puhelimella ja käy huutamassa ja raivoamassa vanhemmillani.
Sitä se oli viimeksi,mutta sitten helpotti,kun menimme ammattilaiselle puhumaan ja halusin antaa mahdollisuuden lastenkin vuoksi.

Yhteistyössä