Pakko avautua taas niistä häistä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja potkuri85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

potkuri85

Aktiivinen jäsen
05.10.2006
4 177
0
36
tyhmäpä olin kun luulin että sen alkutalevn tappeluiden jälkeen kaikki menee hyvin :whistle:
Sovimme siis anopin kanssa ketä sinne kutsutaan ja ketä ei, noh käyttäytyykö hitto vie teidän mielestä aikuiset ihmiset näin:
miehen kummisetä+vaimo kutsuttiin, heillä neljä 22-31 vuotiasta poikaa, joita ei kutsuttu. Kummisetä soitti tulevalle anopille, että meistä kukaan ei tule jos pojille ei jokaiselle lähetetä omaa henkilökohtaista kutsukorttia!

NO EI LÄHETETÄ SAA*TANA!!!! kun ei niitä edes tunneta.

*vali,vali,vali*

Sanoin anopille, että ohjaa tuollaset puhelut suoraan mulle, minä voin kyllä sanoa suoraan tuollasille pikkumaisille paskiasille. :kieh: :kieh:

niin ja kun se ehdoton yläraja, jo ihan paikkojen puutteen takia oli se 110 aikuista, ylittyy nyt sitten reippaasti kun anoppi ei kehtaa sanoa ei niille jotka ovat tuomassa kaikki kaverinsakki tyyliin sinne :kieh:

Minä en ainakaa maksa niitä, enenenenen :whistle:

No onpa tylyä käytöstä. Luulisi aikaihmisten tajuavan, ettei kaikkia voi ikinä kutsua???

Turhapa siitä kai on alkaa räyhäämään. Soittaisin varmaan itse kummilleni/ mieheni soittaisi omalleen ja selittäisin, miksei pojat ole saaneet kutsua. Ja että toivoisin silti, että kummi puolisoineen tulisi. Mutta jos eivät voi tulla ilman poikiaan niin jääkööt kotiin... Tuon viimeisen yrittäisin tietty sanoa mahdollisimman hienovaraisesti...

:hug:

Samanlaisten ongelmien kanssa painitaan...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 12:01 vieras kirjoitti:
Voisiko sille kummisedälle sanoa ystävällisesti, että ette pidä niin isoja häitä, että ihan kaikki sukulaiset (?) kutsuttaisiin.

mie sanoin miehelle että antaa sen puh.nron mulle, että ilmoitan asiasta, mutta en kuulemma saa suututtaa ketään :whistle:

Meillä kanssa sellainen tilanne, että vain läheisimmät kutsutaan. Paljon varmaan saadaan vihaa niskaamme, mutta ne on meidän häät. Ei kenenkään muun.

:hug:

:o
Ihmeellistä porukkaa.
Musta se on hääparin asia kenet haluaa paikalle todistamaan vihkimistä ja juhlimaan sen jälkeen.
Luulisi sen jokaisen aikuisen ymmärtävän ja tajuavan.
lisäksi ei kaikkia voi kutsua vaikka haluaisikin.
ja jos ei kutsua saa niin tyhjä siitä on nokkiinsa ottaa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 12:03 NalleKarhuÄiti kirjoitti:
:o
Ihmeellistä porukkaa.
Musta se on hääparin asia kenet haluaa paikalle todistamaan vihkimistä ja juhlimaan sen jälkeen.
Luulisi sen jokaisen aikuisen ymmärtävän ja tajuavan.
lisäksi ei kaikkia voi kutsua vaikka haluaisikin.
ja jos ei kutsua saa niin tyhjä siitä on nokkiinsa ottaa.

Niin minäki raukka ennen luulin :kieh:
On vaan niin paha olo, kun toiset alkaa tuolla tavalla käyttäytymää ku uhmaikäiset, kun yritän minulle ja miehelle+lähisuvulle järjestää ihanan päivän ja mukavan juhlan... :/

No voi herttinen sentään!!! Ne on TEIDÄN häät, joten te päätätte ketä sinne tulee ja piste. Me tehtiin niin, että sanottiin anopille ja äidilleni vaan päivä, että milloin häät on ja kaikki muu hoidettiin itse. Eli eivät päässeet söheltämään väliin yhtään. Äitini halusi kustantaa ruuat ym. joten siitä sai sitten vastata, mutta muuhun ei kukaan puuttunut. Tiesin nimittäin, että anoppi olisi kutsunut IHAN koko heidän suvun, jos olisi päässyt osallistumaan.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 12:04 Riivinrauta kirjoitti:
Joo no mun mielestä ei tosiaankaan enään varsinkaan aikuiset lapset kuulu kutsuun jos ei ole heitä erikseen mainittu.

Elä anna periks. =)

en antas en, vaan kun anoppi on jo luvannut ylimääräisiä ihmisiä sinne juhliin meidän selän takana...
mikä siinä on niin vaikeeta käsittää jos kutsussa lukee rva+hra sejase niin se ei tarkoita heidän aikamiespoika lapsiaan, entisiä miniöitä ja muuta vastaavaa...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 12:07 Gluteus maximus kirjoitti:
No voi herttinen sentään!!! Ne on TEIDÄN häät, joten te päätätte ketä sinne tulee ja piste. Me tehtiin niin, että sanottiin anopille ja äidilleni vaan päivä, että milloin häät on ja kaikki muu hoidettiin itse. Eli eivät päässeet söheltämään väliin yhtään. Äitini halusi kustantaa ruuat ym. joten siitä sai sitten vastata, mutta muuhun ei kukaan puuttunut. Tiesin nimittäin, että anoppi olisi kutsunut IHAN koko heidän suvun, jos olisi päässyt osallistumaan.

tästä opin että en mee toista kertaa ukkoni kanssa naimisiin B) :laugh: :D :whistle:

Yhteistyössä