pakko avautua teille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sarkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sarkku

Vieras
mä niin pelkään et mun mies löytää uuden naisen. tää epävarmuus miehen suhteen johtuu varmaan siitä, et kun mä itse 3 vuotta sitten aloin hänen kansaan suhteeseen, hän oli varattu. no nyt mä sit pelkään ihan sikana, et hän tekee mulle samat kuin teki edelliselle vaimolleen. mä oon aiemmin ajatellut et on fakta jos ton tekee yhdelle vaimolle niin voi varautua siihen et tekee saman muillekkin vaimoille. sit ajattelin kun itse tähän tilanteeseen jouduin, et kyl on poikkeuksia. mut tää pelko pääsi sit ihan vallan valloilleen, kun ystävän mies teki juuri ton vanhanaikaisen ystävälleni. hän siis miehen toinen vaimo ja myös alko hänen kanssaan kun hällä oli viel perhe. vaikeita kysynmyksiä.

mä taas mietin sitä että ukkoni oli entisessä suhteessa ihan HIRVEE PUKKI eli petti ex akkaasa nii mikä minussa on että minua ei ole pettänyt
tai ainaskii väittää eli olen aika epävarma kun ei voi tietää

Muista että kun suhteesta loppuu luottamus, niin onko siinä järkeä enää? Ja jos on, niin paljonko olet valmis taistelemaan jotta saat luottamuksen takasin..
Muista myös keskustella tunteistasi avoimesti miehellesi. Mistä sitä tietää, jos tuo onki omaa mielikuvitusta ja turvattomuuden tunnetta.

No älä nyt hitossa tolleen ajattele. Me oltiin molemmat enemmän ja vähemmän varattuja tahoillamme, mutta ei oo ollut ajatusta uusiin lähteä tästä suhteesta... Miksi pitää pelätä pahinta?

ei siis ole mtn merkkejä, et olis edes aikeissa vaihtaa uuteen minut, mut tää jäytää vaan takaraivossa, ei voi mtn. tää on ehkä se syyllisyys mikä painaa, kun hän jätti vaimon ja 4 vuotiaan tytön. ja sulle joka kysyit et miksi aloin varatun miehen kans suhteeseen, niin sanoppas se! siinä vain kävi niin. oon mä miehelle tästä puhunut, mut hän pitää koko pelkoani niin absurdina et ei ala edes puhuun siit kanssani. silti mä en saa sitä poies mielestäni.

Yhteistyössä