S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ymmärrän, mutta onhan tuo nyt erikoista luulla tulevan paljon köyhiä kavereita jos vaan on muutama tonni säästössä.sehän se , kun olen tän 9kk aikana sääästänyt äitiyspäivärahoista tuon 6000eja silti ollaan eletty leveästi. Onhan se ihan eri asia säästää vuosia ja saada noin iso summa kasaan kun jostain kelan tuesta säästää sukan varteen 3lapsen kanssa.
vaatii jo hiukan suunnitelmaa
minulle tuo 25t olisi todella iso raha säsätössä. Ei stressiä olkapäillä.
Eikä mulla oo tarvetta kenellekkään todistella et oikeasti oon saanut säästettyämeillä riitti elämiseen se 500e mikä 3lapsesta tulee lapsilisää. sillä ruoat ja vaatteet ynm. autoo ei oo. suurin osa äitiyspäivärahoista meni aina talteen
en rava abaareissa ja ostan vaan sen mitä tarvitaan.
Eikä mulla oo tarvetta kenellekkään todistella et oikeasti oon saanut säästettyämeillä riitti elämiseen se 500e mikä 3lapsesta tulee lapsilisää. sillä ruoat ja vaatteet ynm. autoo ei oo. suurin osa äitiyspäivärahoista meni aina talteen
en rava abaareissa ja ostan vaan sen mitä tarvitaan.
Ihan itse hoidan talouteni ja maksan vuokrani![]()
Äitiyspäiväraha on tonninsiitä laskut ja lapsilisät menee elämiseen. Yksi vauva vaan kaksi muuta ovat jo paljon vanhempia
En tarvi elareita, osaan huolehtia sen verran hyvin raha asioistani
![]()
Äitiyspäiväraha on tonninsiitä laskut ja lapsilisät menee elämiseen. Yksi vauva vaan kaksi muuta ovat jo paljon vanhempia
En tarvi elareita, osaan huolehtia sen verran hyvin raha asioistani
![]()