S
Superonnellinen
Vieras
Kyllä tässäkin ketjussa kateellisia piisaa
on kiva vaan tälleen onneaan hehkuttaa
Ei joka mamma pysty äitiyspäivärahojaan säästämään ;D
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miksi lokit kerääntyy ympärille. Ennen kun olin raskaanankaan niin oli ihmisiä jotka pyyteli usein rahaa lainaan ja kyllästyin antamaan kun ei koskaan kuulunut takaisin. Ja kun esität köyhää, ei kukaan tuu sitä vinkumaan. Hyvin oon saanut rahaa säästöön kun en turhia ostele. kyllä tonnin äitiyspäivärahasta jäi hyvin säsätöön. eri asia nyt kun kotihoidontuelle jään ihan kohtaEi yhtä nopeasti kerää tollasta summaa, mutta jatkossakin aion olla tarkka rahankäyttäjä
![]()
Kyllä tässäkin ketjussa kateellisia piisaaon kiva vaan tälleen onneaan hehkuttaa
Ei joka mamma pysty äitiyspäivärahojaan säästämään ;D
Äitiyspäiväraha on tonninsiitä laskut ja lapsilisät menee elämiseen. Yksi vauva vaan kaksi muuta ovat jo paljon vanhempia
En tarvi elareita, osaan huolehtia sen verran hyvin raha asioistani
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;26671664:1000 - 666 (säästöön menevä osa) - 200 euroa (vuokraan menevä osa) = 134 euroa. Lisätään lapsilisät 366 euroa tulee tasan 500 euroa. Tällä maksat kaikki laskut ja ruoat itsellesi ja kolmelle lapselle?
Ihan itse hoidan talouteni ja maksan vuokrani![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hyvä esimerkki;26671733:Ilmeisesti tuissa on vielä kiristämisen varaa kun jää säästöönkin.