Pakko jakaa tämä(kin) kanssanne, vaikka pidätte mua varmasti hulluna :D (turhis)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
aikas jännä juttu et jollekkin joku viaton pussaus on näinkin suuri juttu.

musta oli ( ja on ) joskus ihanaa vaan heittäytyä hetken vietäväksi ja heittää aivot narikkaan.
se ei tarkoita sitä suinkaan että käyttäytyisi jotenkin tyhmästi tms.

kukin tavallaan!

Kyseessä on ensimmäinen suudelma ja ehkä siksi se on mulle niin erityinen juttu =) Enkä kyllä haluaisi kokea elämäni ainutlaatuisia hetkiä välttämättä humalaspäissä.

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Itelle kyllä tuli mieleen ensimmäisenä, että näinkö niitä tulevaisuuden vanhoja piikoja sikiää? Ei sillä että se vanhapiika jotenkin huono juttu olis jos sitä tahtoo ;)

En usko, että musta vanhaa piikaa tulee enkä sellaiseksi haluakaan :whistle:

Eihän nykyään ole vanhoja piikoja, on vain modernisti sinkkuja :)

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Ainutlaatuinen se ensimmäinen suudelma on silloinkin, vaikka olisi ennenkin suudellut.

Onhan se noinkin, mutta se tuntuu vielä ainutlaatuisemmalta, jos sen ihka ensimmäisen suudelman kokee tärkeän ihmisen kanssa :heart:

Ainutlaatuinen se ensimmäinen suudelma on silloinkin, vaikka olisi ennenkin suudellut.

Onhan se noinkin, mutta se tuntuu vielä ainutlaatuisemmalta, jos sen ihka ensimmäisen suudelman kokee tärkeän ihmisen kanssa :heart:

Ethän sinä sitä voi vielä tietää :whistle: ;)

En minäkään lähmisi jossain laivalla jonkun viiden minuutin tutun kanssa, mutta kerroinpa vaan sen, että ihan yhtä ihmeellistä se on kuitenkin ihan jokaisella kerralla.

Ainakin minun mielestäni.

onko siis jotenkin tyhmää jos on humalassa ensi suudelmansa aikaan? eikö se olekkaan ainutlaatuista ja upeaa jos ei niin ko. henkilöstä edes välitä?
mä tiedän rakas ap mitä sä nuihin kysymyksiin vastaat jne, mutta jotenkin tulee vaan tunne ,että jollain tasolla lynkkaat sellaisia jotka "sekoilevat", jotka eivät analysoi ja harkitse kaikkea. ja juu, mä tiedän mitä sä tähänkin sanot.
mutta kunhan tuli miäleen :xmas:

Ehdottumuutesi on tavallaan hienoa, mutta kasaat ihan hirveitä odotuksia/paineita tälle herra ensimmäiselle...

En kehoita ketään suutelemaan humalassa toista ihmistä, jos ei itse tunne tarvetta siihen,
mutta mietin vaan, että kasaat aikalailla odotuksia suudelmalle ja seurustelulle..

En usko, että suudelma jonkun tuntemattoman kanssa hetken huumassa humalassa veisi
hohtoa suudelmalta, jonka vaihtaisi jonkun ihmisen kanssa, jota kohtaan todella tunteekin jotakin.

Ei minulta ainakaan. Muistan yhä ne merkittävimmät ensisuudelmat...

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:

Ehdottumuutesi on tavallaan hienoa, mutta kasaat ihan hirveitä odotuksia/paineita tälle herra ensimmäiselle...

niinpä.

ja metsänpeiton kommenttiin kyllä kanssa yhdyn.

mutta mistäpä minä sitä tietäisin - kun joskus olen ihan oikeastikin pussaillut ihmisiä yhden illan tuttavuuden aikana :whistle: hyi hyi mua.

Muista tytsi sitten tulla raportoimaan tänne yksityiskohtainen selostus siitä paljon puhutusta ensisuudelmastasi, kunhan sellaisen jonakin päivänä päätät jonkun onnekkaan kanssa vaihtaa. Fiilistellään sit yhdessä :D

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
onko siis jotenkin tyhmää jos on humalassa ensi suudelmansa aikaan? eikö se olekkaan ainutlaatuista ja upeaa jos ei niin ko. henkilöstä edes välitä?
mä tiedän rakas ap mitä sä nuihin kysymyksiin vastaat jne, mutta jotenkin tulee vaan tunne ,että jollain tasolla lynkkaat sellaisia jotka "sekoilevat", jotka eivät analysoi ja harkitse kaikkea. ja juu, mä tiedän mitä sä tähänkin sanot.
mutta kunhan tuli miäleen :xmas:

No jokaisella on varmasti eri mielipide asiaan. Jollekin humalassa saatu ensisuudelma voi olla ainutlaatuinen ja upea, mutta itse en siihen haluaisi "tyytyä". Olemme erilaisia =) Jostain syystä olen aina haaveillut, että saisin ensimmäisen suudelmani joltain merkitykselliseltä henkilöltä, en tuntemattomalta. Enkä myöskään haluaisi olla silloin kännissä...pidän jollain tavalla humalatilaa "valheellisena", vaikea selittää..siis silloin uskaltaa tehdä helposti asioita joita ei ehkä muuten uskaltaisi niin vain tehdä, en haluaisi ekasta suudelmasta kännin sumentamaa muistoa :) En edes muista tälläkään hetkellä, miltä ko. mies näytti :ashamed: Enkä minä kyllä lynkkaa ketään. Sen myönnän, että arvostan harkitsevaisuutta ja tuota asioiden analysointia, mutta ei spontaaniuskaan ole aina pahaksi =) Itse ehkä harkitsen asioita liikaakin, toisaalta ihailen sitä piirrettä itsessäni, toisaalta se on myös aika ajoin rasittavaa =)

Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
mutta mistäpä minä sitä tietäisin - kun joskus olen ihan oikeastikin pussaillut ihmisiä yhden illan tuttavuuden aikana :whistle: hyi hyi mua.

Minä olen pussaillut jopa hyvää ystävääni. Ja silti esimerkiksi kyllä tuo ensisuudelma tuon mun rakkaani kanssa oli ainutlaatuinen.

Ja ihan ensimmäinen suudelma oli sellaisen ihmisen kanssa, johon olin todella mielettömän ihastunut. Siinä välissä oli niitä muitakin :saint: mutta silti jotkut tietyt ensisuudelmat ovat merkittäviä. Tai jopa merkittävämpiä, kuin ne ihan oikeasti kaikkein ensimmäiset.

Ymmärrän sinänsä, ettei tahdo pussailla ketä sattuu. En minäkään halua. On tasan 2 ihmistä joita oon koskaan suudellu, ex-poikaystävä ja nykyinen mieheni.
Mutta se, että täälä hehkuttaa sitä... ;) No, jokaisella on omat tärkeät asiansa.

Mun eka suudelma ei ollu kovin kaksinen...molemmille se oli eka kerta siinä, eikä se kyllä onnistunu. :D No, opeteltiin sitte. Myöskään nykyisen mieheni kanssa ei suudelmat alkuun ollu kovin hyviä, johtuen siitä että miehellä on niin paljon suurempi suu (huulet) kuin mulla. :D Eli mä oikeesti "hukuin" hänen huuliin. Piti opettaa hälle parempi tyyli. Vieläki kyllä oon ite aktiivisempi puoli suuteluhommissa. Ukko on sitte muissa hommissa :p Mut silti se ensisuudelma nykyisen kans oli se suudelma, mitä eniten lämmöllä muistelen. Se oli niiiiiiiin ihana. :heart: Ainaki se tilanne ja tunnelma...ahh..
Kun se ihan eka oli semmosta jännittämistä ja haparointia...

Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:

Minä olen pussaillut jopa hyvää ystävääni. Ja silti esimerkiksi kyllä tuo ensisuudelma tuon mun rakkaani kanssa oli ainutlaatuinen.

Ja ihan ensimmäinen suudelma oli sellaisen ihmisen kanssa, johon olin todella mielettömän ihastunut. Siinä välissä oli niitä muitakin :saint: mutta silti jotkut tietyt ensisuudelmat ovat merkittäviä. Tai jopa merkittävämpiä, kuin ne ihan oikeasti kaikkein ensimmäiset.

kyllä mäkin olen varmaan lähes jokaista ystävääni pussannut :D ja jokaisen ensimmäisen suudelman muistan hyvinkin tarkkaan, olin sitten humalassa tai en.

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
En kehoita ketään suutelemaan humalassa toista ihmistä, jos ei itse tunne tarvetta siihen,
mutta mietin vaan, että kasaat aikalailla odotuksia suudelmalle ja seurustelulle..

En usko, että suudelma jonkun tuntemattoman kanssa hetken huumassa humalassa veisi
hohtoa suudelmalta, jonka vaihtaisi jonkun ihmisen kanssa, jota kohtaan todella tunteekin jotakin.

Ei minulta ainakaan. Muistan yhä ne merkittävimmät ensisuudelmat...

Kasaan kyllä odotuksia, totta =) Ja tiedän jo nyt, että tulen vielä monta kertaa elämässäni pettymään, mutta en silti tyydy suosiolla odotuksiani vähempään :D Olen optimisti, mutta yritän olla myös realistinen ja varaudun niihin pettymyksiinkin =) Yrittänyttä ei laiteta ;)

Enkä nyt tarkoita, että sun pitäis huorailla pitkin kyliä... Mutta ääripäät, asiassa, kuin asiassa ei ole hyvä juttu. En oikein osaa selittää, mitä tarkoitan... Toivottavasti ymmärrät..

Mitä, jos huomaat yhtenä kauniina päivänä, että et ole kokenut ensi suudelmaa, et harrastanut seksiä, kaikki vain siksi, että olet etsinyt täydellisyyttä.

Olet outo.. mä suutelin tuohon aikaan elämässäni ihan vaan huvikseni lähinnä kaikkia jotka edes älysi ehdottaa, tai no oikeastaan tässä kohtaa abikevättä minä kyllä jo seurustelin nykyisen aviomieheni kanssa :p Enkä yhtään koe että olis tarvinnut säästellä.. Mut mä en olekaan yhtään romanttinen. Hyväksi suutelijaksi oppii vaan suutelemalla.. ja tietty niin edelleen myös noiden muiden taitojen suhteen.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Enkä nyt tarkoita, että sun pitäis huorailla pitkin kyliä... Mutta ääripäät, asiassa, kuin asiassa ei ole hyvä juttu. En oikein osaa selittää, mitä tarkoitan... Toivottavasti ymmärrät..

Mitä, jos huomaat yhtenä kauniina päivänä, että et ole kokenut ensi suudelmaa, et harrastanut seksiä, kaikki vain siksi, että olet etsinyt täydellisyyttä.

No en vaadi mielestäni täydellisyyttä tuossa suudelma-asiassa, ei ole liikaa vaadittu, että olen ihastunut siihen ko. tyyppiin =) Ja ymmärrän kyllä, mitä tarkoitat. Enkä itse asiassa ole edes valmis odottamaan noita ekoja kertoja maailman tappiin, etenkään sitä ensimmäistä suudelmaa. Mutta kyllä mun itsehillintä vielä toistaiseksi pitää :saint: Jaksan vielä jonkin aikaa odottaa, tuota ensimmäistä seksikertaa vielä kauemmin ja sen (toisin kuin suudelman..) täytyykin sitten tapahtua seurustelusuhteessa :whistle:

Niin ja yks asia mua ihmetyttää, siis kysyn nyt ihan vaan tiedonhaluisena, en veetuillakseni.. Että kun sä kuitenkin olet mukava ja hyvännäköinen tyttö ja silleen niin miten ihmeessä sä et ole vielä ihastunut ja rakastunut niin että olisit jo ensisuudelmaan asti yltänyt??? Että missä ihmeessä se rima oikeen on kun itse olin joku 15 kun ekan ihastuksen löysin, siis sellaisen jonka kanssa suudeltiin ja räpellettiin kaikkea muuta mut ei nyt ihan loppuun asti. 16-vuotiaana löysin ensirakkauteni sitten, exäni.. että miten ihmeessä saat aikasi kulumaan kun varmaan pörrää ympärillä jätkiä?? Tai siis paremminkin että miten sä kestät ilman??

[

No en vaadi mielestäni täydellisyyttä tuossa suudelma-asiassa, ei ole liikaa vaadittu, että olen ihastunut siihen ko. tyyppiin =) Ja ymmärrän kyllä, mitä tarkoitat. Enkä itse asiassa ole edes valmis odottamaan noita ekoja kertoja maailman tappiin, etenkään sitä ensimmäistä suudelmaa. Mutta kyllä mun itsehillintä vielä toistaiseksi pitää :saint: Jaksan vielä jonkin aikaa odottaa, tuota ensimmäistä seksikertaa vielä kauemmin ja sen (toisin kuin suudelman..) täytyykin sitten tapahtua seurustelusuhteessa :whistle:

Kunnioitettavia periaatteita, nykypäivän seksikeskeisessä yhteiskunnassa ja maailmassa. Eikä se ihastuminen ole liikaa vaadittu, pääasia, että itse olet tilanteeseesi tyytyväinen :D

Hyviä periaatteita =) Minusta oikein hyvä, että joku sinun ikäinenkin jaksaa odottaa sitä ensimmäistä suudelmaa ja ekaa kertaa. Kyllä sitä ehtii myöhemminkin. En ole kuitenkaan niitä Ei seksiä ennen avioliittoa-kannattajia. Tuota en kyllä suosittele, vaikka varmasti monella toimii noinkin =)

Yhteistyössä