Pakko jakaa tämä(kin) kanssanne, vaikka pidätte mua varmasti hulluna :D (turhis)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo, samaa mieltä tuossa, ettei kannata lyödä päätään seinään turhaan, jos joku jätkä ei tajua/ole kiinnostunut. Niinhän sitä sanotaan että meri on täynnä kaloja.. ;)
En ihan tuota siun pussailujuttua käsitä kokonaan, mut eipä miun tietty tarviikkaan käsittää:)
(Kunhan vaan et liian tarkkoja suunnitelmia tee, elämä kun ei aina mee niinku suunnittelee.)
mut siinä sänkyynmenojutussa oon kyl samoilla linjoilla..kyllä sen miehen pitää jaksaa odottaa jos se tosissaan välittää.

: D Voin kuvitella,kun löytyy hän kelle haluaa ensisuudelmansa "lahjoittaa" niin onkin jo kokenut suutelejia niin tyttö onkin "kömpelö" liman levittäjä naamaan ja tökkii kieleleä toisen nieluun.. : P

: D : D

Musta on outoa, että sä tunnistettavasti kirjoittelet tämmöisiä juttuja netissä. Tulee sellainen kuva, että olet tosi lapsellinen kun jaat näitä asioitasi.

Itse ajatuksista sitten, ei ole mielestäni outoa. Kyllä mäkin odotin paljon ensimmäisiltä kerroilta, ja vaikka joskus yläaste aikaan olisin halunnut jonkun pojan kans esim. Suudella, niin olen nyt tosi tyytyväinen ettei kukaan niistä mun ihastuksista halunnut olla mun kans :D

mä koin ensisuudelmani nykyisen mieheni kanssa. Ja luonnollisesti menetin neitsyytenikin hänelle. Siitä jos mistä olen tosi onnellinen. En koskaan ole kaivannut yhdenillan juttuja, olen toivonut aina löytäväni unelmien prinssin jonka kanssa menen naimisiin ja sitten vasta harrastan seksiä. No, prinssini löysin kyllä mutta seksiä ei maltettu jättää avioliittoon :D enkä sen takia siis ikinä olisi naimisiin mennyt, että saan seksiä harrastaa. Nyt olen onnellinen prinssini kanssa ja pian vietämme 4vuotis hääpäivääkin :) eikä kaduta pätkän vertaa, etten ole "testannut" muita miehiä, meillä menee oikeen hyvin ja kun yhdessä olemme opetelleet niin tiedämme mistä toinen tykkää.

Kyllä säkin tytsi vielä prinssis löydät :)

enkä sitten mollaa ketään joka harrastaa irtosuhteita. Se on jokaisen oma asia, jos niistä jotain saa ja niitä haluaa niin antaa mennä sitten! Mutta on myös ihmisiä jotka eivät niitä halua. Kuten minä.

Yhteistyössä