V
"vieras"
Vieras
Taas löydän kaikenmaailman oireita itsestäni ja iski (taas) ihan hirveän sairauksien, lähinnä syövän pelko...en ymmärrä, miten en osaa suhtautua asioihin kuten muut ihmiset, vaan heti hirveä pelko jos jotain pientä löydän itsestäni.....
En voi sitten muuta ajatellakaan ja heti olen varma, että minulla syöpä....
Nyt huomasin kitalaessa kovan patin pari päivää sitten ja ajattelin, että seurailen jonkun aikaa ja jos ei katoa, niin lääkäriin...Patti tuli flunssan jälkeen ja netissä oli muit vastaavia tarinoita janäin neuvottiin toimimaan
No, menen lääkäriin kuitenkin huomenna, sillä en voi enää odotella...
Se vaan, että miten aina löytyy jotakin uutta oiretta ja olen joutunut lääkärillä ravaamaan ja jossain määrin turhia tutkimuksia tehty..no ompahan poissuljettu asioita....järkeväähän asiat on toisaalta hoitaa ajoissa, mutta tuntuu, etteivät muut ihmiset juokse jatkuvasti lääkärissä kuitenkaan...
En voi sitten muuta ajatellakaan ja heti olen varma, että minulla syöpä....
Nyt huomasin kitalaessa kovan patin pari päivää sitten ja ajattelin, että seurailen jonkun aikaa ja jos ei katoa, niin lääkäriin...Patti tuli flunssan jälkeen ja netissä oli muit vastaavia tarinoita janäin neuvottiin toimimaan
No, menen lääkäriin kuitenkin huomenna, sillä en voi enää odotella...
Se vaan, että miten aina löytyy jotakin uutta oiretta ja olen joutunut lääkärillä ravaamaan ja jossain määrin turhia tutkimuksia tehty..no ompahan poissuljettu asioita....järkeväähän asiat on toisaalta hoitaa ajoissa, mutta tuntuu, etteivät muut ihmiset juokse jatkuvasti lääkärissä kuitenkaan...