Pakko johonkin kirjoittaa...alkoi ahdistamaan taas...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Taas löydän kaikenmaailman oireita itsestäni ja iski (taas) ihan hirveän sairauksien, lähinnä syövän pelko...en ymmärrä, miten en osaa suhtautua asioihin kuten muut ihmiset, vaan heti hirveä pelko jos jotain pientä löydän itsestäni.....

En voi sitten muuta ajatellakaan ja heti olen varma, että minulla syöpä....

Nyt huomasin kitalaessa kovan patin pari päivää sitten ja ajattelin, että seurailen jonkun aikaa ja jos ei katoa, niin lääkäriin...Patti tuli flunssan jälkeen ja netissä oli muit vastaavia tarinoita janäin neuvottiin toimimaan

No, menen lääkäriin kuitenkin huomenna, sillä en voi enää odotella...

Se vaan, että miten aina löytyy jotakin uutta oiretta ja olen joutunut lääkärillä ravaamaan ja jossain määrin turhia tutkimuksia tehty..no ompahan poissuljettu asioita....järkeväähän asiat on toisaalta hoitaa ajoissa, mutta tuntuu, etteivät muut ihmiset juokse jatkuvasti lääkärissä kuitenkaan...

Entiiä kirjotinko oikealle ihmiselle mutta itelläkin päällä ollut jo viimeisen kuukauden hirveä masennus ja ahdistus...Ei tosin omalla kohdallani pelosta sairauteen (tavallaan)..tai no jotain psyykkistä varmaan en tiedä...Mieskin töissä niin ahdistaa tosi paljon!!!

Hanki hyvää lukemista ja lähde ulos mökkihöperyys ahdistaa jos kököttöö kokoajan sisällä. Keksi tekemistä aloita vaikka joku harrastus tai opettele jotain uutta.Kirjastot on hyvä paikka. Jos ns. "pska" alkaa kiertää rattaasissa niin joku irtiotto on silloin hyvä tehdä. Tee lista mikä ahistaa tai mikä sulla on hyvin. Pelkkä puhuminenkin voi riittää. Itse olet mielesi vanki.

Mulla on ihan hirveästi tekemistä ja puuhaa kokoajan, töitä, kolme lasta, yhdellä lapsista vamma....kokoajan asioita hoidettavana ja jos aika jää ehdin kyllä harrastaa tai siis käytän juurikin sen lenkkeilyyn tmv...en myöskään ole masentunut mitenkään, en vaan jotenkin hallitse omia ajatuksia ja joku juttu lähtee "käsistä" just , että joku pieni vaiva saa hirveät mittasuhteet ja kauhean pelon...enkä pääse irti siitä ennenkuin asia hoidettu/varmistettu lääkärissä...eikä siinä mitään, niinhän kuuuluukin toimia, mutta kun hetimiten löytyy jotain muuta...huoh! Kiitos ja anteeksi!!

Eipä tuota kannata anteeksi pyydellä!!!Itellä taas neljä vuotta "kotiäitiyttä"takana ja yhtäkkiä iski!!!pelottaa että järkesänkö tässä nyt lopullisesti menettää!elämässä ei tällä hetkellä kyllä mitään jännittävää tms. mutta yhtäkkiä vaan tämmönen "hulluus" iski!en tiiä, huomenna lääkäri ja vissiin pitää yrittää jotain paniikkihäiriölääkkeitä tai jotain rauhoittavia???en tiiä...?

Yhteistyössä