P
"pah"
Vieras
No eikö tuommoinen nälviminen sisarusten kesken ole ihan normaalia? Olisit vaan niellyt kaiken kiltisti niin voisit olla ehkä aidosti pahoillasi kun siskosi on noinkin kamalassa tilanteessa!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Antaa tulla vaan. Me kaikki jotka haluamme että lapsi syntyy turvalliseen ympäristöön joka on taloudellisesti vakaa eikä tarvitse asua missään hiton laatikossa kerrostalossa, olemme huonoja äitejä. Tiesittekö että 40+ on nykyään hyvin yleinen ensisynnyttäjän ikä?
Alkuperäinen kirjoittaja ilkeää?;24681268:Siskolla ikää 47, en sanonut etteivät pääsisi, mutta lääkäri oli asian suhteen aika nihkeä. Ja juu tiedän että varmaan musertavaa kun on koko elämä suunniteltu valmiiksi ja sitten suunnitelmat muuttuvat, varsinkin kun sisko on todella aikatauluihminen, on aina ollut. Mutta silti! Joka kerta piti päästä jotain negatiivista sanomaan, kun elin muka niin väärin, nin enkö saa nyt edes pikkiriikkisen olla vahingoniloinen? Edes päivän?
Minkä muotoisia omakotitalojen pohjaratkaisut ovat yleensä? Ihan mielenkiinnosta kysyn.eikä tarvitse asua missään hiton laatikossa kerrostalossa?
Antaa tulla vaan. Me kaikki jotka haluamme että lapsi syntyy turvalliseen ympäristöön joka on taloudellisesti vakaa eikä tarvitse asua missään hiton laatikossa kerrostalossa, olemme huonoja äitejä. Tiesittekö että 40+ on nykyään hyvin yleinen ensisynnyttäjän ikä?
Jos ole se joksi sinua luulen nin soita ja setvitään tämä asia ihan kahdenkesken.
Jos ole se joksi sinua luulen nin soita ja setvitään tämä asia ihan kahdenkesken.
Alkuperäinen kirjoittaja ilkeää?;24681467:Tottakai olen pahoillani siskon puolesta, mutta tunnen myös PIENTÄ vahingoniloa. Olenko muka täysin epäinhimillinen?
Ehkä jos aloitus teki piston sydämeesi, sinä voisit itse soittaa ja puhua asiat halki, koski sitten juuri tämä teksti sun elämää vai ei.
No eikö olisi vain typerää alkaa haukkua oman lapsettomuutensa vuoksi omaa siskoaan?
Jos noin olisi, niin saisi olla vahingoniloinen ihan luvan kanssa. Kuvittelihan siskokin, että olisi "lupa" nälviä toisten ratkaisuja vain siksi, ettei itselle homma pelitä niin helposti... Sitä saa mitä tilaa, sanotaan myös tuollaisissa asioissa.
Mutta onhan se tietenkin surullista, ettei oma sisko saa välttämättä ikinä omia lapsia tietysti.