pakko purkaa pahaa oloa pois!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paha olla!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paha olla!

Vieras
Elikkäs meillä oli kuopuksen ristiäiset hiljattain ja koko sukuhan sinne tuli. Juhlat menivät hyvin ja kaikilla oli hyvä mieli. Illalla grillailtiin ja oltiin yhdessä mutta kun tuli lasten laitto nukkumaan niin minun osalta se illan vietto jäi siihen. Menin lasteni kanssa iltatoimille ja jäin nukkumaan koska minulle ei kerrottu iltajatkoista paikallisessa pubissa!

Ei edes rakas mieheni vaivautunut kysymään haluanko lähteä mukaan, oli kuin ei olisi lähdössä minnekkään. Aamulla vasta sain tietää et olivat olleet paikallisessa. Sain myöskin kuulla et anoppini oli todennut illalla että eihän piip pysty lähtemään! Ja että loukkaantuukohan piip nyt kun muut menee?! Totta helvetissä loukkaantuu ja musta tämä osoittaa sen et aikaisemmin illalla oli jo tieto että menevät ja mua ei oteta mukaan!

Miehenikään ei ole syytä sanonut miksei mua otettu mukaan! Mieli on niin maassa kuin olla ja voi kolmekymppisiltä osa ylikin ei vois kuvitella tällasta teini draamaa ja toisten syrjintää!!

Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Vauvan oletusarvoinen kaitsija nyt vain sattuu olemaan äiti. Isä ei yleensä ole asianmukaisesti varusteltu.

?????
kyl isäkin lapsen osaa hoitaa tai anopppi. jos meillä mies lähtis tuollain baariin niin sais jäädä sille tielleen sukunsa kanssa. mennä saa, muttei salaa. täysin naurettavaa touhua.

oon varmaan käsittänyt ihan väärin tuon ristiäisten tarkoituksen. olen ajatellut sen olevan vauvan juhla. Ei ole kyllä pienessä mielessäkään käynyt,että ristiäisten jälkeen mennään pubiin jatkoille!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ei mielestäni enää mitkään ristiäisten jatkot olleet, tai olkoot mitkä lystää silti saín pahan olon kun ei hyvien tapojen mukaisesti kerrottu kaikille asiasta.

No ole nyt itse aikuinen ja jatka eteenpäin ja unohda koko asia!

Yhteistyössä