Pakko täälläkin hehkuttaa tätä ihanuutta jonka sain synttärilahjaksi <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Vähänkö on ihana :heart: . Tuo on roikkunut jo varmaan monta vuotta yhden navetan seinällä ja mä olen kieli pitkällä himoinnut sitä. Pyysin sitä tuparilahjaksi mieheni veljen avovaimolta, mutta sitten jäi ne tuparit pitämättä :D. Yllätys olikin melkoinen kun sain sen lahjaksi nyt =) . Siis tuo poka, näin niinkuin tarkennukseksi :D.

44979_422135203099_662993099_4851559_1548024_n.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Ihana
Mulla myös todella vanhat pokat olkkarin nurkas

Mä olin ajatellut että jos nuo pokat saan, niin seinälle ne laitan. Tuon paikan piti olla ihan väliaikainen, mutta jotenkin tuo sopii mun mielestä JUST tuohon :). Enkä aio käsitellä noita mitenkään, ihanaa vaan kun on rapistunut :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja r:
Ai onko noi vanhat ikkunat jotenkin haluttuja? Meillä olis niitä maalla pari varastollista...

Kyllähän ne on olleet haluttua kamaa jo jonkin aikaa. Kandee kaivaa varastoja, niistä voi saada hyvinkin rahaa kun laittaa myyntiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Ai onko noi vanhat ikkunat jotenkin haluttuja? Meillä olis niitä maalla pari varastollista...

Kyllähän ne on olleet haluttua kamaa jo jonkin aikaa. Kandee kaivaa varastoja, niistä voi saada hyvinkin rahaa kun laittaa myyntiin.

Ruosteista piikkilankaa olis myös nippukaupalla, päreitä, heinäseipäitä ja ties mitä. Kuuluuko ne samaan sarjaan noiden ikkunoiden kanssa?

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:

Ruosteista piikkilankaa olis myös nippukaupalla, päreitä, heinäseipäitä ja ties mitä. Kuuluuko ne samaan sarjaan noiden ikkunoiden kanssa?

No ainakin heinäseipäät :). Tuo piikkilanka kuulostaa ihanalta, päreistä en tiedä. Mutta joo, en mä ole ainoa, joka on hurahtanut kaikkeen vanhaan ja ihanaan. Tai pikemminkin niinpäin, että mä olen ollut jo 10 vuotta yhtä hurahtanut, mutta lähiaikoina noista on tullut muotijuttuja :).

Kandee koittaa laittaa vaikka huutonettiin. Mm. yksi sisustuskauppa myy ikkunanpokia kirjoituksella muistaakseni 60?:n hintaan ja ne on tosi kysyttyjä.

Yhteistyössä