Pakko valittaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja RV 40+3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

RV 40+3

Vieras
En jaksa enää tätä raskautta, syntys jo. Koko ajan paha olo ja selkä on niin perkeleen kipeä, alapäätä vihloo, ruoka ei maistu,ei pysty nukkumaan ja ärsyttää joutua kuitenkin olemaan joulu sairaalassa. Miks ei vois syntyä jo, on niin tukala olo etten kestä kyllä enää montaa päivää jos ei tajua syntyä. PERKELE!

no se köllii siel joulun yli, sit sä tuut valittaa ku se kitisee ja et saa nukuttua, et pääse mihinkää ku on pakkasta ja vauvaa ei saa viedä ulos, ja hankla pukea.

Alkuperäinen kirjoittaja RV 40+3:
En jaksa enää tätä raskautta, syntys jo. Koko ajan paha olo ja selkä on niin perkeleen kipeä, alapäätä vihloo, ruoka ei maistu,ei pysty nukkumaan ja ärsyttää joutua kuitenkin olemaan joulu sairaalassa. Miks ei vois syntyä jo, on niin tukala olo etten kestä kyllä enää montaa päivää jos ei tajua syntyä. PERKELE!

Sulta unohtui, että joutuu olemaan joulun sairaalassa ILMAN VIERAITA, ainakin täällä meillä päin - edes isä ei pääse visiitille :D

Että juuh. 40+3 myös täällä, eikä mitään toivoa että tulis jo.

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
no se köllii siel joulun yli, sit sä tuut valittaa ku se kitisee ja et saa nukuttua, et pääse mihinkää ku on pakkasta ja vauvaa ei saa viedä ulos, ja hankla pukea.

Plaaplaaplaa. Kyllä sitä joskus saa kuule vähän tuulettaakin tuntojaan, sitä vartenhan tää palsta (näköjään) on...

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
no se köllii siel joulun yli, sit sä tuut valittaa ku se kitisee ja et saa nukuttua, et pääse mihinkää ku on pakkasta ja vauvaa ei saa viedä ulos, ja hankla pukea.[/quot

Mulla on mies kyllä joka antaa mun nukkua jos vauva kitisee, ja pääsen kyllä ku mies osaa olla vauvan kanssa kotona :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tytteli:
No etkös sä ehdi olla vielä raskaana joulun yli "hyvällä" tuurilla? Ittelläni esikoinen syntyi 42+0.

No joo ehdin,mutta mun tuurilla se syntyy just silleen et joulu menee sairaalassa. Ja ois kyllä kiva olla jouluna jo ilman mahaa...

Yhteistyössä